/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Fejning.
Fra : bb1
Vist : 692 gange
100 point
Dato : 13-03-10 16:40

En anonym deltager spørger herinde hvilken buk, der fejer mest? Det gør selvfølgelig den buk, som har det største behov for at feje, nemlig den buk, som har sværest ved at få sin bast af..
Det er det mest logiske og eneste svar på det spørgsmål.
Straks er der et par kloge Åger som blander noget helt andet ind i det nemlig territoriale markeringer.
Det har intet med egentlige fejninger at gøre, det er markeringer som afsætter duftstof og det afsættes mest lige før brunsten for at holde andre bukke væk og må altså ikke forveksles med fejninger..
Se så blev I så kloge også selvom jeg straks blev udelukket fra tråden.
( en hver der ikke kan holde sig til emnet – det gjorde jeg – bliver udelukket fra denne tråd.)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 13-03-10 17:04

Citat
en hver der ikke kan holde sig til emnet – det gjorde jeg – bliver udelukket fra denne tråd.)

Ja ja men så BL du bare mig
Så vidt jeg kan se har du jo selv BL samtlige jægere herinde ...såååå ...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-03-10 17:25

Ja selvfølgelig kan du gi` mig en anden mulighed, så bruger jeg da gerne den istædet for

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-03-10 17:27

- men forøvrigt piaskov så var emnet Bukke fejninger og ikke BL...... ning. Sådan lige til din orientering

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 110 point
Dato : 13-03-10 17:28

Citat
. Sådan lige til din orientering

Tak for det ...så ved jeg det

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-03-10 20:23

Jeg vil have gedebukke til at feje min have.

Så kan Pia og jeg sidde og se bukke fejer.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-03-10 20:32

Ja, men så find dig en gedebuk...
Denne tråd handler om råbukke,men du kender måske ikke forskel???

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 13-03-10 21:53

Hvor må det se sjovt ud... En buk med en kost!!!

Send den hjem til mig - så skal den få lov til at feje!

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 13-03-10 22:05

Den buk der fejer mest kunne måske også være den som har den største kost...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-03-10 22:08

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 13-03-10 22:05

--------------------------------------------------------------------------------
Den buk der fejer mest kunne måske også være den som har den største kost...
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Den har været brugt i den anden tråd...

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 13-03-10 22:15

Citat
Jeg vil have gedebukke til at feje min have.

Så kan Pia og jeg sidde og se bukke fejer.

Hej piger.
Hvis i nu selv finder geden, så melder jeg mig frivilligt som bukken.
Hvad siger i til det ?????

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 13-03-10 22:47

Det kunne godt nok være praktisk med sådan en gedebuk der kan feje. Hvor kan man købe dem henne?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 13-03-10 22:53

I hjem og fix

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-03-10 04:10

Da ingen herinde tilsyneladende har gået i skole så længe, så de har lært betydningen af ordet FEJNING. Bliver jeg nød til at annullere tråden.

For man skal jo huske at feje for egen dør inden man vil feje for andres

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-03-10 07:17

Se tråd " hvilke bukke fejer mest " af ErasmusMontanus fra D. 13.3.10 klokken 13.49, for at få udredt spørgsmålet.

Da ordet fejning her er tvetydigt, hvad mange af besvarelserne her beviser, åbenbart også uden den store skolegang har fattet til fulde.

Dette lille indlæg er kun til hjælp for spørgeren, da han åbenbart har fejet alle de gode indlæg af bordet, og sendt dem i skole igen, men det er hans affejning af " La Basta Buk " . Men i den oprindelig tråd, er der ikke fejet noget under gulvtæppet, mens denne tråd vel nærmest kan komme i kategori opfejning

Nu bliver jeg nok bannet atter igen, men så kan jeg bare lave en parralelos, en såkaldt nedfejning

God søndag og får i gang i kosten så brug fejebladet

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-03-10 08:26

Absolut sidste!

En waterbuck bruger helt klart en gulvskrubbe, men ældre buck´s " Le Grande Hotwaterbuck " er set med moppe.

Gå selv udi poolen og glo efter. det har selv gjort i masser af år.

Den der fejer længst er den med flest grønagler/rust og okker. det er da logik for alle, slut.

Næste gang i higer efter den faktuele eneste sandhed, spørg mig i Klåge Åger og kun mig i klaphatte, i har jo ikke nogen form for skrålegang og jagtlig indsigt.

Der kan være skudt med ironiske spredehagl i det ellers sandfærdige indlæg som står ovenfor

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-03-10 08:38

Gi mig de 100 points!!!!!!!!!! BB1

Min sunde fornuft siger nok

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-03-10 09:38

Citat
Gi mig de 100 points!!!!!!!!!! BB1

Fedterøv

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-03-10 10:44

Du tager fejl BB1, det kræver ikke dumhed at skrive i dine tråde. Vi forsøger at højne kvaliteten med humor.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 14-03-10 10:46
Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-03-10 11:35

Har lige talt med lystfiskeren Pjasker Bundbid vores pangdang til jagten, det ædle kunst at fiske. Efter han har læst lidt indlæg, og funderet lidt om omgansformen herinde, samt hjælpsomheden fra de mest begavede, og litterært skabende jagtudøvere, fatter han ikke en meter og ringede til Peter.

Peter er ikke i tvilv den hårde dom! hvis et sådant fænomen dukker op hos dem, i al fremtid var hans navn Steelhead og hans ret til powerbait blev inddraget. Han ville lide en krank ensom skæbne, som ormebader i en tom bagkanal bag Hedensteds rensningsanlæg. Det er godt at vi jægere så har større tolerancer, men det er kun her på Kandu

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-03-10 17:48

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-03-10 11:35

--------------------------------------------------------------------------------
Har lige talt med lystfiskeren Pjasker Bundbid vores pangdang til jagten, det ædle kunst at fiske. Efter han har læst lidt indlæg, og funderet lidt om omgansformen herinde, samt hjælpsomheden fra de mest begavede, og litterært skabende jagtudøvere, fatter han ikke en meter og ringede til Peter.

Peter er ikke i tvilv den hårde dom! hvis et sådant fænomen dukker op hos dem, i al fremtid var hans navn Steelhead og hans ret til powerbait blev inddraget. Han ville lide en krank ensom skæbne, som ormebader i en tom bagkanal bag Hedensteds rensningsanlæg. Det er godt at vi jægere så har større tolerancer, men det er kun her på Kandu
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Her druknede du min ven - vi kan ikke have personer herinde,som ikke tror på KanDu...

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 03:42

Tak for svaret piaskov.

Du blev jo da en smule klogere.......