/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
doc/wordpad
Fra : jensviggo
Vist : 467 gange
50 point
Dato : 13-03-10 14:07

jeg hae en masse gamle doc filer, som jeg bruger en gang imellem, men efter maskiner er blevet installeret med word 2007 kan jeg ikke åbne alle doc-filer de fleste bliver åbnet i wordpad med en masse grum til følge maskinen kører Vista
?????????????,
på min anden maskine med XP og office 2000 er der ingen problemer.
Hvad kan der mon være galt?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-03-10 14:10

Højreklik på din doc fil og vælg åbn med ....................... 2007

Eller åbn 2007 og hent din doc fil.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 13-03-10 14:12

Prøv at åbne dine filer på den "gamle" pc - Åbn og gem så filerne igen - gem dem i et andet filformat - som RTF filformat, så tror jeg du kan åbne dem på den nye pc.

Clou

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 13-03-10 14:18

Ellers kan du sikkert åbne dem i det gratis OpenOffice program, hvor de kan gemmes i 97/2000 som 2007 godt kan åbne.
http://da.openoffice.org/

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 13-03-10 14:23

Tak for svaret Eyvind.

jensviggo