/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hvordan lave smoothies?
Fra : ItsGreen
Vist : 581 gange
49 point
Dato : 12-03-10 18:43

Hejsa.
Jeg vil gerne begynde at lave smoothies derhjemme, men jeg har intet.
Hvad skal jeg bruge?
Er en blender nok, eller er det bedst med både en blender og en juicer?

Så det er ikke så meget en opskrift jeg er ude efter, men mere hvilket udstyr de er mest optimalt at have.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 59 point
Dato : 12-03-10 18:48

Det bedste er en god blender, der kan klare at knuse is. Det er vigtigt.

Man kan købe Smoothie makers, det er en blender, der har en taphane.

Men det behøves ikke.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-03-10 18:49

En blender er tilstrækkeligt

En ide kan være frosne jordbær, banan, mælk en lille smugle akaciehonning 1,5 spk græsk joghurt
isterninger

Og så er det igang med blenderen - det skal være en blender der er stærk nok til at knuse isterninger

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-03-10 19:01

Hej og se her en masse godt opskrifter.
http://www.maduniverset.dk/opskrifter.php/smoothie

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-03-10 20:52

Denne blender har vundet - bedst i test -

http://sondagsavisen.dk/367/070128630/?nr=0

Godkendelse af svar
Fra : ItsGreen

Dato : 13-03-10 11:22

Tak for svaret smuller54.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-03-10 15:00

Ja det virker hos mig

http://sondagsavisen.dk/367/070128630/?nr=0

og så kan du trykke på - næste - oppe til højre, så kan du bladre mellem de forskellige blendere