/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke til Sunowich
Fra : Klaudi
Vist : 1209 gange
100 point
Dato : 12-03-10 08:08

Tillykke med Dagen

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-03-10 08:20

Du ønskes et STORT TILLYKKE med føs'dagen

Kommentar
Fra : JørnFHRudolph

Dato : 12-03-10 09:15

Tillykke Suno Wanda. Dig husker jeg fra min første tid her på Kandu.dk

Altid i slagsmål med klummen.

På et tidspunkt troede jeg næsten det var et "set-up" og det var samme person.

Så hurtig den ene var på banen, når den anden var her.

Ja Kandu.dk er et "mystisk hus".

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-03-10 09:22

Fra Falster. Håber du får en forrygende dag.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-03-10 10:45

Stort tillykke og må du have en rigtig dejlig dag.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-03-10 15:41

Tillykke Sunowich

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 12-03-10 21:04

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 12-03-10 23:19

Tillykke med fødselsdagen Sunowich

Kommentar
Fra : JørnFHRudolph

Dato : 13-03-10 07:32

Tillykke til :

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 13-03-10 08:52

skægt at se dit navn igen. osse et stort til lykke fra mig

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 13-03-10 13:32

Tillykke med Dagen
Hvis der er gang i dig endnu.
Højris

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-10 18:31

Så Sunowich, så må du gerne gi' dig tilkende

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 100 point
Dato : 14-03-10 00:16

Joe tak skal i sørme have
Nej klumme vil jeg helt ikke forveksles med. Jeg er er en posetiv og optimistisk person der godt kan lide andre end mig selv og ikke har travlt med at nedgøre alt og alle om det så er det ene eller det andet det drejer sig om. Forøvrigt er han smidt på porten fra Kandu men han forstår det ikke rigtigt.Det må være den høje alder han besidder samt al den storbysmok han indånder der gør ham lidt bims Mit råd er bær over med ham Det er jo lidt synd for ham den ensomme lille mand
Tak til jer fra mig

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-03-10 08:56

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 14-03-10 11:31

Selvfølgelig kan denne syge person Jørn Rudolp forveksle hvad som helst med hvad som helst. Hvad forvekslingens kunst angår, er sunowich og multinicket lige godt kørende og for øvrigt også lige småt begavede. Nu kan man jo ikke bebrejde nogen at de er dårligt begavede, men mere at de opfatter sig selv og endnu værre agerer som en einsteinsk reinkarnation....på trods af, at deres funktionsniveau og tanevirksomhed ligger med på højde med en småtkørende chimpanses.

Jeg troede (håbede) det var slut med sunowich på Kandu, men selvfølgelig dukker fjoget op, når der pludselig er en artsfælle tilstede.

Jeg ved ikke hvad smok er, men hvis sunpwich, som åbenlyst igen har mistet sin staveplade, mener smog, kan jeg oplyse ham om, at der ingen smog er i København. Desuden er jeg hverken ensom...langtfra og slet ikke lille. Så forudsigeligt som sædvanligt (sån er det med chimpanser, tager idioten fuldkommen fejl.

Ved eftertanke indser jeg, at denne tåbelige sunowich dybest set bare er en lille snotdum fuckupper. Hvor nemt havde ikke været at nyde sin fødselsdagstråd, og i øvrigt forbigå mig i forbindelse med hans tilbagevenden til Kandu...men nejjjjj da - han skulle absolut lige stikke sit grimme fødselsdagsfjæs ind og smide lidt benzin på bålet. Det skulle jo nødig gå ud. Hvor patetisk!!!!

Med hensyn til udsmidning, så må jeg igen korrigere torsken. Ram2 blev blacklistet for 4 - 5 år siden af helt andre grunde end hans legekammerat med de 50 brugerprofiler. Siden er mine 2 profiler Klumme og Krummen ikke blevet blacklistet fra Kandu...Tror idioten ,at der er en grund til det?? Tror idioten, at Teamet dermed accepterer, at jeg er på Kandu?? Dumt spørgsmål, for det er idioten jo for småt begavet til at besvare, selv om det er temmelig indlysende.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 14-03-10 11:51

Sorry...Den kan sunowich og multiidioten nok ikke selv dechiffrere så hermed lidt hjælp til tumperne

tanevirksomhed = tankevirksomhed

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 14-03-10 11:57

Der er forresten osse smuttet et f for meget i dechifrere, men det er nok ligemeget, da ingen af Gøg & Gokke parret kan læse ordet alligevel...og nok ved nærmere eftertanke heller ikke forstå det LOOL

Godkendelse af svar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-10 11:59

Tak for svaret Sunowich og Te'løk' endu engang...

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 14-03-10 12:10

Godt Klaudi...En god gerning kan ikke gøres for tit. Men er det ikke dumt at lukke tråden...Du kan jo i den ønske sunowich tillykke hver dag resten af måneden...og næste med LOOL

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-10 12:37

Citat
Men er det ikke dumt at lukke tråden... Du kan jo i den ønske sunowich tillykke hver dag resten af måneden...

Næe hvorfor faen squ jeg det, bare fordi dig og suno har et mellemværende, behøv's jeg vel ikke at lade tråd være åben

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-10 12:42

Takker Klaudi

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 14-03-10 13:17

Næææ det skal du da heller ikke Klaudi, men jeg lagde mærke til at du lykønskede ham både i går og i dag, så der var derfor jeg nævnte det, så du fortsat kunne lykønske ham i dagene som kommer

I øvrigt har jeg ikke noget udestående med landsbytossen. Jeg har blot konstateret at han er komplet idiot, hvilket hans malplacerede indlæg tydeligt viser.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-03-10 13:28

Jeg har såmænd lykønsket siden 12/3, har lige ventet til suno dukkeke op

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-10 13:33

Citat
Jeg har blot konstateret at han er komplet idiot
Det er vi mange der er og jeg har det udmærket med Sunowich, som har givet mange gode svar i seriøse spørgsmål som jeg har kunne bruge.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 14-03-10 13:56

Alle tiders bentjuul. Det glæder mig - og i øvrigt er du ikke en idiot

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 14-03-10 13:57

Det skal du nemli' ikke bestemme