/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Hvor kan jeg købe?????
Fra : mulle-mor
Vist : 666 gange
200 point
Dato : 11-03-10 13:00

Hej alle.

Er der nogen af jer, der ved, hvor jeg kan købe

Viva-Decor ædelmetaller - små flasker a 25 ml med maling af ædelmetal.

Jeg har flere gange med stor succes brugt det i guld farven.

Jeg har købt det i en by i nærheden af Aalborg, og jeg kan godt køre derud igen, men sidste gang syntes jeg, at det virkede som malingen var "lidt" gammel, den var ret tyk. Jeg tror ikke de sælger så meget af det.

Desuden ville jeg gerne have noget i sort-metal også. Jeg ved - fra udenlandske hjemmesider - at det fås i forskellige farver. Og hvis jeg kunne bestille det, så koster fragten ikke mere, end det koster at køre ud og hente det.

Nu har jeg siddet og ledt på "nettet" i lang tid, og jeg kan ikke finde nogle danske firmaer, der sælger det.

Er der nogen af jer, der ved, om der er nogle danske on-line butikker, hvor jeg kan sende bud efter det???

Mange hilsner fra
Mulle-Birthe

Jeg har lige kopieret en internet adresse her, hvor jeg kan købe det fra England, men det var nemmere her fra Danmark - se her hvordan flasken ser ud.

http://www.thecraftbarn.com/shopimages/products/normal/vivapmcgold.jpg

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-03-10 13:05
Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 210 point
Dato : 11-03-10 13:08

Hejsa.
Prøv at kigge på denne hjemmeside.
http://www.viva-decor.de/

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 11-03-10 13:28

Hej igen. Jeg har købt meatlfarve ved Panduro, men det var ikke det rigtige, og det blev ikke så flot som den Viva-decor.

Jeg har lige kigget på deres hjemmeside Pia, og der kan jeg sikkert finde det, men det kommer så nok også fra Tyskland. Men det gjorde vel heller ikke noget, hvis jeg ikke køber for over 1150 kr, så skal jeg jo ikke betale told. Men alligevel betale en hel del for at få leveret fra udlandet.

Men jeg ville hellere købe i Danmark. Jeg har lige handlet med et firma i USA med forskellige metaller og produkter dertil. Det endte med at koste en skrækkelig masse penge. Først fragt med fly. Så moms her (det er Ok) - mem moms af både faktura + fragt. Så Told her af både faktura+fragt+moms - og til sidst skulle Post Danmark have et beløb for at lave papirerne og have moms af det også. Så det blev bare så dyrt, men det var produkter, som jeg ikke kunne købe her.
Så jeg venter lige med at se, om nogen her kender en DANSK on-line butik. Alternativ kan jeg også bare køre til den butik uden for Aalborg, men den har ikke produkterne i farver.

Hilsen
Birthe

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 12-03-10 08:19

Jeg har købt deres Ferro-produkter hos Busk-Hobby i Thisted, men også i Bilka. Kender du Golden, i den sammenhæng laver de også nogle interessante produkter i akryl. Du kan ringe 26 28 37 70 og få mere at vide, jeg ved jo ikke hvor du bor eller kommer

Godkendelse af svar
Fra : mulle-mor

Dato : 25-03-10 14:38

Tak for svaret piaskov.

Jeg har købt det, jeg skulle bruge fra Tyskland - tak for dit svar.
Hilsen
Mulle-Birthe.