/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Brystoperation.
Fra : mai22
Vist : 1207 gange
100 point
Dato : 29-04-03 11:29

Hejsa...

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle der har haft gode/dårlige oplevelser med "Dan clinic" som ligger i Beder. Jeg har næsten bestemt mig for at få lavet mine bryster større. Nu er det så bare på hvilken klinik??? Det er jo svært at vide hvilken der er bedst i landet, og man vil jo selvfølgelig gerne have den bedste. Mit valg står mellem "Dan clinic" i Beder og "Fredensborg klinikken" som ligger i Hørsholm, men jeg er nok mest hug på "Dan clinic". Hvis der er nogle der har erfaringer med disse to klinikker vil jeg meget gerne høre fra jer. Eller hvis der er andre klinikker i landet som I hellere ville anbefale, vil jeg også gerne vide det!!!

På forhånd mange tak...

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 03-05-03 00:06

Hej Mai

Har hørt at en af de bedste klinikker skulle ligge i Roskilde, men skulle også være en af de dyreste. Beløbet ligger ca. på kr. 40.000. Denne læge ligger vist nok impl. under bryst muskulaturen, så brystet ser flottere ud. Det fleste laver vidst nok impl. uden for muskulaturen og det ser ikke lige så naturligt ud. Jeg kan bare ikke huske hvad stedet hedder. Men jeg går da ud fra at der ikke er så mange steder i Roskilde. Min venninde har fået mange anbefalinger til stedet af kvinder hun motionere med og siger at hun kan godt se forskel på brysterne, hvor de er lavet. Så jeg vil anbefale Roskilde. Jeg tror det koster ca. kr. 500, for en konsultation med lægen og hun skulle vist være lidt "special."

Med venlig hilsen
Gisèle

Kommentar
Fra : Dorrit

Dato : 04-05-03 14:17

Hej Mai.
Jeg vil helt klart anbefale Søllerød Privathospital Hjortholmsvej 2C 2830 Virum tlf. 45854255 ml.9-15. Jeg skriver af erfaring (maveskinsoperation og fedtsugning) de
er dygtige og man får en 1. klasses behandling.
Rimelige priser. God fornøjelse.

Hilsen Dorrit.

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 08-01-04 13:54

Hej Mai

Tænkte på om du havde fundet en klinik?! Og hvis du har det, hvordan det så er gået?!
Det er 8 måneder siden du stillede dit spørgsmål...

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : mai22

Dato : 08-01-04 17:31

Hej Gisele...

Ja det er snart længe siden jeg spurgte om det spørgsmål, og meget er sket siden da!
Jeg er blevet opereret (i juni måned) og jeg valgte altså fredriksborg klinikken i Hørsholm. Det har jeg ikke fortrudt.
For det første er de billige i forhold til andre klinikker (28.600 kr) og for det andet er de bare så søde og utrolig dygtige.
Det er det bedste jeg nogensinde har gjort! De er bare blevet så flotte...

Knus maria...

PS: jeg skal til kontrol her den 20. jan., så der håber jeg alt er som det skal være...

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 08-01-04 17:49

Hej Maria

Det var da dejligt... Tillykke!!! Så fandt du det du søgte og resultatet blev godt. Fedt!! Har de en hjemmeside?! Så man kan se før og efter billeder?!
Det er vel som det skal være, hvis du ikke har haft komplikationer.

Kærlig hilsen
Gisele

Kommentar
Fra : mai22

Dato : 09-01-04 11:29

Ja de har en hjemmeside (www.fredriksborgklinikken.dk), men der er vist ikke før og efter billeder.
Ja jeg regner med alt er som det skal være. Mit eneste "problem" er, at jeg gerne ville have dem lidt større endnu. Men sådan er det vel altid. Mer vil have mer...

Mai22