/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
hjemmesko
Fra : karin42
Vist : 1549 gange
100 point
Dato : 07-03-10 21:03

Etspørgsmål til tpjevser der havde et indlæg i d. 23 -01-06 ang hjemmesko.
der står ikke noget om pindestørelsen , men det er måske en forglemmelse.
hvis du ser det her så vær venlig at skrive .

venlig hilsen en der er ret ny udi strikkekunsten.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-10 23:50

Karin jeg synes du skal skrive en pm til tpjevser, så ser hun det i hvert tilfælde på et tidspunkt

Nu ved jeg ikke hvad du søger, men kender du denne side

http://www.garnstudio.com/lang/dk/search.php

hvis den ikke linker direkte, så prøv at skrive - sko - i søgefeltet

Accepteret svar
Fra : tpjevser

Modtaget 100 point
Dato : 08-03-10 07:58

hej karin45.
jeg mener bestemt, at jeg brugte pinde 5½mm.
bedste hilsner fra runa.

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 08-03-10 08:20

Tak for svaret tpjevser.

mange tak for svaret runa glæder mig til at komme igang

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 13-03-10 23:05

Hvis du læser dette runa vil du så fortælle mig hvordan man slår masker op på en pind der er masker på i forvejen
det er de der hjemmesko der rumsterer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-03-10 23:19

Karin, du strikker først de masker der er på pinden i forvejen, og slå så de nye masker op, som du plejer, men gør det løst, nu der kun er en pind

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 14-03-10 04:44

hejsa igen, karin. prøv at gå ind på http://www.knittinghelp.com/videos/increases . der kan du se en video.
bedste hilsner fra runa.

Kommentar
Fra : tpjevser

Dato : 14-03-10 04:49

hov, jeg blev kun halv færdig,- men hvad katten...... det er jo også tidlig morgen......

du ruller så ned til du på venstre side ser følgende med fed skrift: M1T.
lige her under er der 2 "bokse", her skal du trykke på den øverste ( view continental video).
så vises opslag på video, med kun én tråd.
bedste hilsner fra runa.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-03-10 08:02

IIh hvor sjovt at se, for sådan ville jeg ikke slå maskerne op,

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 14-03-10 09:30

Tusind tak runa nu tro jeg den fes ind på lystavlen - det fortjener du mange mange point for.
og så er din nattesøvn endda reduceret go' søndag.

Kommentar
Fra : strikkelene

Dato : 12-05-10 22:51

Du kan også strikkeopslå flere masker. Dvs. blive ved med at strikke en maske i den sidst strikkede maske og lade masken blive på venstre pind indtil du har slået nok nye masker op.