/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
HUSK SUPERSPAMMER BTI
Fra : 3773
Vist : 597 gange
50 point
Dato : 07-03-10 07:13

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-03-10 07:19

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=277842

Så røg han igen. TAK KANDU TEAM

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-10 08:56

Hvem ka'??? Kanduteam ka' Godt gået Team

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 50 point
Dato : 07-03-10 11:56

Ja, så nåede han da ikke at fylde sitet med ret meget pis denne gang. Men, vær på vagt. Han er uden tvivl på vej tilbage.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-03-10 13:00

Jeg synes personligt, at det er bedre at bruge BTI end at overplastre spørgsmålene med smilyer, som for pc'erne til at tilde

Han er her kun for at få opmærksomhed, og hvor sjovt er det lige kun at få den fra sig selv

I starten da han optrådte som Zorto, synes jeg i begyndelsen, der var en forbedring i hans fremtoning, og deltog også selv seriøst i nogle af hans spørgsmål, og troede at når man lod ham have en profil, og var seriøs, ville spammeriet stoppe... MEN DER KUN BTI METODEN DER VIRKER, men desværre vil der altid være nogle der svarer på hans spørgsmål - nogle fordi de ikke opdager det er ham, andre i trods

Men jeg syntes seriøst vi skal gå ind i hans tråde og skrive at han skal ignoreres (så hurtigt som muligt når det bliver opdaget at det er ham) UDEN smilyer

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 07-03-10 13:49

Tak for svaret Reset. Jeg gætter på han er tilbage inden dagen er omme!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 07-03-10 13:58

hehe Jeg vil ikke vædde med dig 3773...du får garanteret ret.

En gudsfrygtig søndag ønskes du fra Devils Island
Krummen (som snart blir jyde...igen)

Kommentar
Fra : 3773