/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvem har ofte skiftet navn..
Fra : bb1
Vist : 994 gange
100 point
Dato : 06-03-10 08:13

Hvem tror I har skiftet navn mest her på KanDu?

Tonganeseren, som var meget aktiv, har været tavs siden: 09.05.09 – 08.10.09 Det er da påfaldende.
Sandhedsvidnet – Øjenvidnet Blot navnene er meget på faldne.
Centerpoint, som også var særdeles aktiv, har været tavs siden: 04.05.09 – 06.11.08
Provsten skilter selv med det har to profiler Provsten og provsten1
FrejaFlop og FidoFlop: freja døde 23-10-08 Fido er stadig aktiv.
HabibiPro: Har været tavs siden02-11-09
Betterwisser er lige logget på. 03.03.10 men viser i sine indlæg, at han har fulgt med meget længe.
Der er sikket andre, men disse 9 profiler ligger lige til højre benet, rækkefølgen, skal I ikke hænge jer i, men I må da snart give mig ret!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 06-03-10 08:30

Kære Bent Ballegaard.

Du har sandelig haft travlt med at finde ud af, hvor ofte de forskellige har været lokket på m.v.

Lad nu andre tale for sig selv, nå nej -dem har du jo blacklisted, så jeg taler kun for mig selv.

Det er direkte usandt når du skriver, at Provsten1 har to profiler !! Hhv. som Provsten og provsten1!!

Jeg vil gerne have at du beviser din påstand og ellers giver mig en undskyldning !!

Virkede din Viagra-kur helt stik modsat hensigten, siden du nu har haft tid til dette detektivarbejde ?
Iøvrigt kan jeg da se, at du m.h.t. centerpoint er forkert på den - han har da været inde med en tråd for ganske nylig !
Til slut må du fortælle alle, hvad det er du vil have os til at give dig ret i !!!

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 06-03-10 08:36

Jager du altid folk bb1 som ikke kan give dig ret i dine fantasterier?

Du er det man vist i campingsproget kalder en pladshund, en person som galer op, og retter på alt og alle, uden egentlig at have et andet formål, end at høre sig selv aner intet om pli og hvordan omgivelserne har det, men bliv du bare ved, du må jo have dine grunde til din skræppen op.

Skift dog selv navn i din fantasiverden til f.eks. dispoten.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 08:50

Til Provsten.

Søgeresultat
Dit søgeresultat

side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 provsten 27-11-2004

2 Provsten1 21-04-2009

--------------------------------------------------------------------------------
[1-2] af 2 side : 1 af 1

Søg

Alle emner
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er dette bevis nok????????????????????????????????????????????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 08:52

betterwisser kan som sædvanlig ikke følge en tråd, så han er udelukket!!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-03-10 08:54

Du har vist ikke helt fulgt med tiden

http://www.kandu.dk/spg145458.aspx

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 09:05

Undskyld, men profilen er stadig ikke slettet og det må jeg rette mig efter. Der er stadig 8 tilbage eller skal vi sige syv at vælge imellem For provsten er jo afsløret..

Desuden er
http://www.kandu.dk/spg145458.aspx
Ikke bragt under Jagt og det er her vi er........

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-03-10 09:33

Og hvis du brugte tid på at læse lidt i det link jeg gav dig, vil du kunne læse,at man altså ikke kan blive slettet som bruger af kandu

Man kan blive bl af kandu, for dårlig opførsel, men man kan ikke "bare" melde sig ud

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-03-10 09:59

Nordsted har helt ret og den der har flest profiler her på Kandu, han er blacklistet af Kandu. Jeg tror han har haft i nærheden af 20 profilnavne. Og hvis jeg kender ham ret så kommer han på i næste uge med en ny profil.

Han er årsag til at procedurene ved oprettelse af profil er lavet om. Det er sværere at få en profil på Kandu i dag. Bare på grund af ham.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-03-10 10:39

Citat
Og hvis jeg kender ham ret så kommer han på i næste uge med en ny profil.

Den tager jeg i mig igen. Han er her allerede med et nyt navn.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-10 10:42

Spørgsmål
- Ubesvarede    5
- Besvarede    32
- Annullerede    55
- Slettede    0
Ialt    92

Man kan ihverttilfælde konstatere at du har en særdeles besynderlig adfærd her på sitet!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 06-03-10 12:09

Til Bent Ballegaard.

Jeg må skuffe dig. Jeg har kun oprettet mig under navnet Provsten1 i 2009. Vedkommende, der har oprettet sig i 2004 kender jeg ikke noget til.
Da jeg oprettede mig sidste år, forsøgte jeg at bruge provsten, men fik at vide den var optaget - derfor blev den oprettet med et 1-tal efter - iøvrigt stavet med stort P.
Jeg har først i 2009 fået kendskab til eksistensen af KanDu, så beklager Bent Ballegaard - din "afsløring" af min profil, er som alt andet fra dig, fri fantasi.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 13:22

Til Bent Ballegaard.

Jeg må skuffe dig. Jeg har kun oprettet mig under navnet Provsten1 i 2009. Vedkommende, der har oprettet sig i 2004 kender jeg ikke noget til.
Da jeg oprettede mig sidste år, forsøgte jeg at bruge provsten, men fik at vide den var optaget - derfor blev den oprettet med et 1-tal efter - iøvrigt stavet med stort P.
Jeg har først i 2009 fået kendskab til eksistensen af KanDu, så beklager Bent Ballegaard - din "afsløring" af min profil, er som alt andet fra dig, fri fantasi.

Med venlig hilsen
Provsten1
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu stopper du Dine undskyldninger duer ikke. En profil,som er linket fra kanDu`s sider er ikke fri fantasi, men fakta, som man ikke kan løbe fra. Nordsten oplyser jo at ingen udefra kan slette en profil - så indrøm nu blot du, som så mange gange før blot har kvajet dig...

Kommentar
Fra : Wolf10

Dato : 06-03-10 14:00

Citat
men I må da snart give mig ret!

Ja,- personfnidder mester du til fulde bb1

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 06-03-10 14:12

Til Bent Ballegaard.

"Nu stopper du Dine undskyldninger duer ikke. En profil,som er linket fra kanDu`s sider er ikke fri fantasi, men fakta, som man ikke kan løbe fra. Nordsten oplyser jo at ingen udefra kan slette en profil - så indrøm nu blot du, som så mange gange før blot har kvajet dig..."
---------------------------------------------------------------------------------------
Jeg kan kun fastholde min forklaring fra tidligere i dag - om du tror på det eller ej, er mig i og for sig ligegyldig - jeg ved udmærket hvad jeg laver, så derfor har jeg ingen bekymringer overfor din påstand.
Har denne "provsten" skrevet noget på kandu eller er han blot oprettet ? Men det er jo også en kendsgerning, at du har svære problemer med bl.a. navne, ikke alene denne diskusion, men at du ikke kan nævne et navn rigtigt, får mig til at tro, at du ikke har fattet ret meget af hvad der foregår.
Hvem er denne Nordsten du nævner ?? Er det ikke Nordsted1 du mener ???? Hvor meget fejl tager du ??

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 14:15

wolf - hvori ligger den personfnidder? Drejer det hele sig ikke om, at stille spørgsmål og ikke om at svine andre til med helt ubegrundede løgne og beskyldninger???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 14:18

Granner1 har givet et bud på 20 gange er der andre,der vil komme med et bud?
- eller anser jeg det for bevidst at det er meget brugt...

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 06-03-10 14:48

Det er med stort vemod at vi har fået meddelselsen om Fidoflaps død. Han var den fødte jæger og hundemand til fingerspidserne, altid hjælpsom med gode råd og ideer. Men han var født i en tid, hvor man måtte kæmpe for en tålelig tilværelse, og det prægede ham i hans valg af det rigtige og retfærdige her i tilværelsen. Han kæmpede for dét han troede på, sagde altid sin mening på godt og ondt og det skaffede ikke alene respekt omkring hans synspunkter, men også somme tider lidt sure miner. Men han holdt fanen højt til det sidste - en rigtig hædersmand.
Æret være hans minde.

Provsten1

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 06-03-10 16:18

Citat
Hvem har ofte skiftet navn..

Det fremgår TYDELIGT af tråden HVAD det har med jagt at gøre

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 17:00

Læs og forstå spørgsmålet!!!

Dem der er nævnt kalder sig jo jægere.......................

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-10 18:27

Hvorfor læse og forstå noget som bliver ANNULLERET???

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-10 18:34

Den eneste ESSENS der er ufattelig tydelig, er at du er TROLL. Du ævler løs, udelukkende for ævlets skyld. Endvidere er det åbenlyst lykkedes dig at rage uklar med en lang række jægere. Du fremkommer ganske usympatisk i din fremtræden.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-03-10 19:27

Hvad iøvrigt at bruge din tid på nettet med at vedligeholde din egen hjemmeside. Den er mildest talt misvedligeholdt og bærer præg af INGEN opdatering.

Du kunne f.eks oprette en gæstebog. Så kunne du jo skændes med dem du er uenig med på den. Og i kraft af at du er admin, kan du så lystigt slette indlæg. Så er vi andre fri for at du spammer dette site til.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 19:32

Så har 3773 også blacklistet sig selv - for ikke at kunne følge tråden....
Det er det eneste middel KanDu har gives os brugere - så brug det blot.....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 19:41

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 06-03-10 14:48

--------------------------------------------------------------------------------
Det er med stort vemod at vi har fået meddelselsen om Fidoflaps død. Han var den fødte jæger og hundemand til fingerspidserne, altid hjælpsom med gode råd og ideer. Men han var født i en tid, hvor man måtte kæmpe for en tålelig tilværelse, og det prægede ham i hans valg af det rigtige og retfærdige her i tilværelsen. Han kæmpede for dét han troede på, sagde altid sin mening på godt og ondt og det skaffede ikke alene respekt omkring hans synspunkter, men også somme tider lidt sure miner. Men han holdt fanen højt til det sidste - en rigtig hædersmand.
Æret være hans minde.

Provsten1

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Undskyld jeg lige over så dette indlæg:
Provsten1 Kendte du virkelig personligt FidoFlap? - så begynder brikkerne virkelig at falde på plads - tak for det, men så må du da også vide, under hvor mange andre navne han har været logget ind?????????????

Kommentar
Fra : 7337

Dato : 06-03-10 19:57

1        centerpoint     10-07-2008
2       Tonganeseren    03-11-2008
3       TheRealDeal    30-11-2008
4       Sandhedsvidnet    08-12-2008
5       ErasmusMontanus    16-12-2008
6       HFranzen    26-12-2008
7       Øjenvidnet4    11-06-2009
8       habibiPro

alle dem tumpen helst vil ævle sig ind på har han blacklistet.

Kom nu lige ind i kampen dit gamle fjols. Vil du skændes med dem, så tag kampen, istedet for at putte dig.

...og Ballegård. Skal jeg finde et par hundrede tråde hvor du fraviger, det oprindelige, med henblik på fnidder???? Jeg gør det bevidst, fordi du efterhånden har udviklet dig til en ren plage.

Er det ikke grimt når det sådan rammer en selv?

Skal du være hellig, så lad være med at annullere alt hvad du spørger om. Tillad adgang for dem som du har travlt med at diskutere!

PS Få lige din side opdateret. Det er noget sjusk der ikke er sket noget i et par år.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 21:01

Jeg bruger de midler som er min rådighed og med hensyn til min hjemmeside så er den opdateret i det omfang jeg ønsker det og husk det er jo min side. Ligeledes er det mig, der stiller spørgsmål her i denne tråd, så forhold dig til det ellers må du også udelukkes.

Jeg bruger nu kun det samme "skyds" som dem du har på din liste har brugt imod mig!!!!

Og jeg har aldrig logget mig ind under et andet navn - men derimod ladet Jer alle se mit rigtige navn via. min hjemmeside,deri ligger hele forskellen..

Så hold dig til tråden.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-03-10 21:30

Er lige kommet fra fest, og gider ikke at kommentere tråden i dag,
Imorgen, engang når jeg får øjn, skal jeg da med glæde kommentere din tråd, bb

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-03-10 21:35

sådan skriver den ene fulderik til den anden ...HIK. og HIK Og atter HIK
A ska' bræk me'..
..knæk å bræk med det

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-03-10 22:25

Nå også dig

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 07-03-10 08:44

Til Bent Ballegaard.

"Undskyld jeg lige over så dette indlæg:
Provsten1 Kendte du virkelig personligt FidoFlap? - så begynder brikkerne virkelig at falde på plads - tak for det, men så må du da også vide, under hvor mange andre navne han har været logget ind?????????????"
Nej lille Ballegaard, jeg kendte ikke Fidoflap personligt, men derfor kan man da godt drage nogle konklusioner om en person udfra det vedkommende har skrevet - men det er så langt fra din egen formåen, så det vil jeg ikke bruge mere tid på, men blot tage afstand fra din hovne og perfide stillingtagen til ALT. Det er glædeligt at brikkerne er ved at falde på plads for dig - det er så sandelig heller ikke for tidligt, men ak sikkert nok forgæves !
Hvis ikke man har noget positivt at bidrage med om en afdød, så kan man blot lade være - ganske enkelt.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-03-10 09:07

Ja, det har du lige bevidst min ven

De påstande du fremkommer med omkring en ukendt peron er altså fri opspind

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-03-10 13:49

Godmorgen...................... Ja, så er jeg vågnet op.
Og sikken en fest vi har haft nu i nat - Åh Ja - åh ja åh.
Klokken blev 5 før vores gæster gik hjem - og de sang ÅH JA åh ja ÅÅÅÅÅHHHHH.

bb1, hvad er det nu for noget vrøvl du har gang i.??

Hmmmm, blandt de profiler du nævnte, fik jeg ikke øje på julemanden.
Hvorfor mon.?

bb1, aldrig kaste med sten når man bor i et glashus.

Bare et simpelt sprøgsmål, bb1.
Hvorfor nævnte du ikke julemanden som en profil der havde skiftet navn.?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-03-10 14:37

Fordi JULEMANDEN på Kandu har ikke skiftet navn....

Kære H.H. hvis du vil være så "ophøjet", så må du altså snart lære at forstå,hvad andre skriver....

Igen: Julemanden på kandu har IKKE skiftet navn... Men det har Heidi- Ho måske???
Er det derfor du er sur over ikke at være på listen??

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 07-03-10 15:46

Til Heidi-Ho

Mener du ikke, at bb1 har skiftet navn til julemanden på et tidspunkt ? For naturligvis har bb1 også haft andre navne, ikke alene på KanDu, men også på NetNatur og Jagtformidlingen, inden han blev smidt ud begge steder p.g.a. overdreven personfnidder - det er klippefast !

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-03-10 16:30

Bevis din påstand Provsten1...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-03-10 16:32

Jeg bliver så eddikesur over dobbeltmoral - og bb1 er noget så dobbeltmoralsk i denne tråd.
Jeg ved det - og bb1 ved det.
Nej, julemanden har ikke skiftet navn, men det har du, gamle jas.

Til bb1.

Jeg har ingen andre navne end HH - har aldrig haft andre navne - og får det heller aldrig.!

Jeg, i modsætning til dig, bærer ikke nag til folk.
For mig, når en diskussion er slut, så er den slut, og alt hvad der er sagt i kampens hede, det bærer jeg ikke nag over.!

Det kunne du lære lidt af.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-03-10 17:07

Så vis mig det gode eksempel - det kunne f.eks. være ordet: Fortrolighed.....

Istedet for at føre sig frem på andres bekostning...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-03-10 19:02

Nemlig, gamle jas - men så fortsætter du jo din dobbeltmoral.
- Og hvis der er noget jeg bliver sur over, så er det dobbeltmoral.

Du burde aldrig, aldrig, aldrig, tage sådan et emne op.!
Det svarer til, Peter Ludin fra sin fængselscelle, fordømmer alle morderne....Det ville nemlig også være dobbeltmoral.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-03-10 21:08

Nu drejer dette her sig ikke lige frem om mord - selvom jeg godt ved du "elsker" det ord, husker du Fru. Bethelsen ?
Hvem hjalp hvem?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-03-10 08:45

Er virkelig ikke nogen der har informeret dig, bb1.???
Okay, så lad mig gøre det.!

Omtalte indlæg indeholdt ikke nogen trusler af nogen art.
Efter at Tonganeseren/Berthelsen, havde læst indlægget igen, opdagede han, at han havde fortolket ordene forkert. (ellers havde der sikkert blevet en sag, tror du ikke.?)

Nu prøvede du jo at spille smart i en privat besked til mig da du kom hjem fra ferie. (den gik bare ikke) Jeg gav dig ellers et tip om at læse indlægget igen - og meget gerne læse hvad der stod i indlægget - og ikke hvad du troede der stod.

At du kan misfortolke en sætning som denne;
Citat
Det svarer til, Peter Ludin fra sin fængselscelle, fordømmer alle morderne....Det ville nemlig også være dobbeltmoral
til at tro mit indlæg omhandler mord....? Det viser jo blot, du ikke læser med forståelse.

Det jeg prøvede på, bb1, det var at give dig en forståelse på ligheden i dobbeltmoralen.
-det lykkedes desværre.!

Selvom du ikke er klar over det, er dit indlæg et utroligt kvalmende indlæg - og jeg fatter ikke at en mand kan komme så langt ud at skide.?? Men fortsæt dog endelig.......

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 08-03-10 08:48

Nu vil Bent Ballegaard til at belære Heidi-Ho om ordet fortrolighed !! Det ejer bb1 ikke forudsætningerne for at føre ud i livet ! Nej kære venner - bb1 er trængt så grundigt op i en krog nu, at han trygler Heidi-Ho om hjælp - ynkværdigt! "Hvem hjalp hvem" ?? Ak ja, jeg har egentlig ondt af staklen fra Løsning, men det er selvforskyldte plager han nu må bøde for. KanDu er sidste bastion han har tilbage at genere folk på, bortset fra DJ's hjemmeside, men det er nok en stakket frist for, hvornår man også der nægter ham adgang til at skrive. Så er der kun hans egen hjemmeside tilbage, og der er der nok ikke mange der gider bevæge sig ind på.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-03-10 15:00

Nej såmænd blot 58 i dag intil nu.......

Godkendelse af svar
Fra : bb1

Dato : 02-04-10 03:48

Tak for svaret refi.

Det var det klogeste svar jeg kunne finde- beklager......