/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
At lukke et spørgsmål.
Fra : Maigaard
Vist : 477 gange
100 point
Dato : 29-04-03 08:37

Jeg er ikke særlig PC stærk, og har ikke fattet, hvordan jeg lukker et spørgsmål. Jeg troede, det automatisk blev lukket efter en time. Er der en der vil geide mig, så jeg kan lukke mine spørgsmål ? PÅ forhånd tak.

Mvh.
Ulla Maigaard.

Accepteret svar
Fra : grethes

Modtaget 110 point
Dato : 29-04-03 08:59

Hej Ulla

Du skal bare trykke på accepter kommentar oven over det indlæg du vil acceptere i højre side, så lukkes spørgsmålet.

Du kan også kigge ind under brugerservice, "kom godt i gang".

Mvh
Grethe

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-04-03 09:21

Det der med en time: hvis du besvarer et spørgsmål inden en time, får du automatisk 10 points ekstra. En time efter at spørgsmålet er blevet lukket, kan du læse svaret uden at skulle købe det.
Det er en god ide at bladre lidt rundt og kigge, under interessen "kandu" blev det samme spørgsmål stillet igår, så du kunne have sparet dine 100 point
man kan lære meget af af at kigge rundt (problemet er, når man bliver grebet af det...pludselig er der gået en time!!!)
Iøvrigt er det ikke spor godt forklaret under "kom godt i gang", det her med at besvare et spørgsmål. men lige over den kommentar, du synes er god, i det spørgsmål du selv har stillet, står der accepter som svar. Der....................(pil op)

god fornøjelse på kandu!
Christina

Godkendelse af svar
Fra : Maigaard

Dato : 29-04-03 11:30

Tak for svaret grethe.
Spørgsmålet havde rumsteret i mit hoved siden igår, så derfor var jeg alt for ivrig, og tjekkede ikke de andre spørgsmål fra igår, hvor der handles der spildes, men tak.
Mvh.
Ulla Maigaard.

Kommentar
Fra : Maigaard

Dato : 29-04-03 11:35

Tak for hjælpen Christina.
Ja, jeg var lidt for ivrig, men har vist fattet lukke-systemet nu.
Mvh. Ulla.