/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Israel.
Fra : heller22
Vist : 1294 gange
100 point
Dato : 04-03-10 23:10

http://www.israelmilitary.com/dubai-dont-worrymossad-behind-limited-edition-pi-2121.html

Hvem var det, der skrev, at israelerne ikke havde humor ?

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 04-03-10 23:24

skulle skiven ikke have været på ryggen af t-shirten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-03-10 23:33

ej for dælen da hjkofoed, man skyder da ikke folk ned bagfra

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 04-03-10 23:59

Til ihukommelse:
Hamas-leder dræbt i Dubai. Først (selvfølgelig) får israelske agenter skylden. Dagen efter er der sikre beviser på, at det er en palæstinenser-fraktion, der tager livet af en leder i en anden palæstinenser-fraktion. Dette bliver dernæst tiet ihjel i medierne, og israelerne får igen æren af henrettelsen af Hamas-terroristen.

Derfor laves T-Shirten (ikke uden en vis form for udpræget selvironi) i Israel, og den kan forøvrigt erhverves fra nedenstående link.

http://www.israelmilitary.com/

Mvh Chris

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 05-03-10 00:31

Nåeh nej, men jeg læste bare teksten på shirten

Kommentar
Fra : carsten85

Dato : 05-03-10 06:14

Citat
ej for dælen da hjkofoed, man skyder da ikke folk ned bagfra

Det gør alle i krig eller i terror da vist nok. Der er nok ikke så mange "gentlemen/gentlewoman"

Tror nu heller ikke offeret føler den store forskel.

Men ellers en interessant tråd fra Chris.

Jo, naturligvis har Israelerne humor. Meget endda. Ikke kun med hensyn til denne T-Shirt.
Kom for mange år siden i en hyggelig klub for Israelere og tyskere i Berlin. Første sted jeg smagte pita brød og falaffel. Dengang var de ikke kommet til DK.

rn

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 05-03-10 06:25

Nordsted1, jeg tror kun det er i gamle westerns, man ikke skyder folk bagfra, i dag ved dronerne slet ikke hvad der er for eller bag på folk, eller for den sags skyld hvem det er de rammer

Men en flot hjemmeside med mange gode sager, skudsikre veste, også i en mere klædelig pigemodel

http://www.israelmilitary.com/-c-27.html

Masser af sikre hits!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-03-10 07:09

Citat
ej for dælen da hjkofoed, man skyder da ikke folk ned bagfra
Jo da Nordsted...i selvforsvar.

Dybt tragisk at denne narrøv og demente psykopat Jørn, på trods af 27.000 løfter om ikke at blande sig mere, stadig huserer alle steder. Den slags tåber skulle der lovgives imod, så de blev nægtet adgang til nettet forever

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 05-03-10 07:14

Et insider job hvor også Mossad menes at være "behjælpelig" er kollapset af 9/11 world trade center bl.a på grund af det højt avanceret Nano-termit sprængstof man har fundet i støvet.
Sikke en beskidt verden.
Hvems side er de egentlig på ?

http://www.youtube.com/watch?v=iGJJtKsn28E
http://www.youtube.com/watch?v=8n-nT-luFIw&feature=related

Kommentar
Fra : carsten85

Dato : 05-03-10 07:14

Ja, mender har vi jo Krummen, min gamle ven

Kommentar
Fra : carsten85

Dato : 05-03-10 07:18

Citat
Jo da Nordsted...i selvforsvar

Vrøvl og Sludder

Alle gør det. Men man lader bare som om det kun er modparten som benytter "uærlige" metoder, som snigskytter og landminer. Selv er man nobel og ædel....

Dræber kun de største skurke, som selv har "bedt" om at blive plaffet ned.

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-03-10 07:27

HOLD DIN UALMINDELIGE DUMME KÆFT OG SKRID AD HELVEDE TIL DIN DEMENTE MØGBUNKE

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 05-03-10 07:28

DU har edderbrodere mig ingen venner......

Kommentar
Fra : carsten85

Dato : 05-03-10 07:39

Spændende link fra tararam må man da nok sige !

Krummen kører i tomgang. Tag dog og slap af...

Eller fyr noget mere bullshit af, det må du jo selv afgøre med din egen samvittighed ...