/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Kanal 4 er væk?
Fra : bruuno117
Vist : 900 gange
100 point
Dato : 02-03-10 15:03

Bare lige et hurtigt spørgsmål. Jeg sidder her og zapper lidt imellem kanalene på mit tv, og kom til at bemærke at kanal 4 ikke viser noget billede, men deres teksttv virker fint. Er jeg den eneste med det problem lige for tiden, eller oplever i det samme?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-03-10 15:04

Den virker fint her

Prøv at genstarte din boks

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 02-03-10 15:09

har ingen boks, jeg for mit over fællesantenne.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 02-03-10 15:16

Så må du få fat i en eller anden, for det er ikke kanal 4 der er noget galt med

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-03-10 15:22

Jeg er også medlem af en antenneforening og jeg tager 4'eren helt perfekt. Og 5 og 6.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-03-10 16:46

Her i Sønderborg har Stofanet fravalgt program 4 på grund af uenighed om pris...

Måske er det også tilfældet i din antenne forening?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-03-10 17:08

- det må være dejligt, du må godt få min...

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 02-03-10 17:41

Min fællesantenne har beholdt kanal 4, så det er ikke det, det er også mærkeligt at teksttv stadig virker, men måske er de ved at rode med noget ved antennen. Jeg ringede lige til stofa for en god ordens skyld, de mente at jeg skulle foretage en ny kanal søgning, indtil videre uden held. Jeg hader når der er problemer, når man betaler det hvide ud af øjnene for det, skal det fanme også virke.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-03-10 23:24

Jeg synes også det er mærkeligt når du kan tage tekst TV.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 02-03-10 23:47

Citat
det må være dejligt, du må godt få min

ÅH,lad være Stouenberg, du sluger De Unge Mødre(DUM) råt

Godkendelse af svar
Fra : bruuno117

Dato : 19-03-10 17:23

Tak for svaret Nordsted1.