/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 6610 - Opkaldsgrupper!!!
Fra : Lykkegaard
Vist : 436 gange
40 point
Dato : 28-04-03 22:44

Jeg købte i starten af april måned en Nokia 6610. Indtil for få dagen siden har jeg været meget glad for denne... Det har vist sig at der ikke kommer lys i displayet, hvis der bliver ringet fra et nummer, som jeg har lagt ind i en opkaldsgruppe, hvor jeg har givet gruppen en anden ringetone end "standard"... Hvad skal jeg så bruge opkaldsgrupper til?!

Nokia svarer at det er en softwarefejl, og arbejder på en løsning, men jeg har dd. set en anden 6610 fungere uden problemer, hvilket min også har gjort i længere tid...

Nogle forslag til hvad det kan være?! Eller er man tvunget til at afvente finnernes svar?!

Kommentar
Fra : tla

Dato : 05-05-03 12:10

Hmm....

Det kan meget vel være en softwarefejl - og er i så fald dejligt nem at løse!
Tjek lige versionen af den software, du har i telefonen. Tryk: *#0000# og se om det er v. 3.09 eller 4.18. Er det 3.09 er det med 99,9 % sandsynlighed softwarens skyld, men det kan meget vel være det selvom du faktisk har den sidste nye software.

Under alle omstændigheder - vil du have telefonen opdateret, og det er der mange gode argumenter for at få gjort, så skal du finde et autoriseret Nokia-værksted. Der er ikke så mange tilbage nu, men TeleService er et godt bud.
Og det er gratis at få sin telefon opdateret i garantiperioden, så.........