/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Valg af mobil
Fra : kondivand
Vist : 2129 gange
50 point
Dato : 26-02-10 23:32

Findes der en detaljeret søgemaskine til valg af mobil. Jeg tænker et eller andet med, at man kan sætte kryds i de ønsker man har til mobilen, og så bliver man præsenteret for mulige emner?

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 26-02-10 23:39
Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 26-02-10 23:59

Jeg har hverken brug for musik, kamera m.m. - dog kunne jeg godt bruge en mobil, der kan optage telefonsamtaler og hvor der er tlf.svarer (måske afhænger det abbonement). Jeg er ikke interesseret i en telefon der kan alt muligt andet, da jeg ikke har behov for det.

Er der nogen der kender nogle modeller ?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-02-10 08:33
Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-02-10 09:17

Hvis du finder et program der kan optage tlf samtaler må du gerne skrive det, det skal være uden en biblyd i samtalen.

Mange uheldige firmaer m.m. samt at man simbelthen tit ikke kan bede om at få det på skrift, gør at det ville være ret nyttigt.

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 27-02-10 10:31

Telefonsvarer ligger hos selskabet og alle har telefonsvarer. Det andet med at optage telefonsamtaler er mere kompliceret og er normalt ikke det folk søger efter, men det er nok mere et program/applikation du kan finde på nettet og installere.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 25 point
Dato : 27-02-10 11:41

Der er , eller har i hvert fald været, flere telefoner, som kan optage.

Brugte telefoner, som kan lige det du søger kan du få meget billigt. du skal så formentlig bare købe et nyt batteri . De gamle var i øvrigt generelt mere robuste og med en bedre rækkevidde, men kortere batterilevetid. Motorola cd 920 og CD 930 er en af mulighederne.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 28-02-10 11:13

Det kan være svært at finde noget uden en indikation af at det bliver optaget, men det er vel heller ikke noget problem?

Hvis du optager en samtale uden at gøre modparten opmærksom på det kan du ikke bruge det til noget som helst alligevel.

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 02-03-10 10:19

Jeg har talt med kundeservice hos Nokia, og de oplyser, at 90 pct. af deres modeller kan optage telefonsamtaler. Jeg synes bare ikke det fremgår af specifikationerne - er der nogen der har fundet ud af, hvor det står, så man hurtigt kan finde de modeller der kan optage samtaler?

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 19-03-10 10:11

Tak for svaret transor.