/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Jeg har Counter strike anthology! Hjæælp
Fra : Gevelia
Vist : 1083 gange
60 point
Dato : 26-02-10 17:46

Hej Kandu.

Jeg har lige købt counter strike 1. anthology.

Men jeg husker at man med et eller to tryk på tastaturet kunne få Bots ind. Men jeg kan ikke huske hvordan man gør. Og jeg ved ikke om de bots skal hentes eller hvad man i det heltaget gør.

Kan jeg få svaret her ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-02-10 18:39
Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 26-02-10 19:08

Hej Nordsted1

Det jeg mente hva, hvordan for jeg dem ind i spillet, det er det jeg ikke kan finde ud af! :D

Jeg ved ikke hvordan jeg for bots ind!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-02-10 19:25

Hvis du har agt skiven i så gå ind i stifinder og find dit drev. Når du markerer dit drev så kan du i højre side se filerne. Nu finder du en fil der ender på .exe eller måske hedder setup. Den klikker du på og så skulle det køre.

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 26-02-10 22:51

Citat
hi.
So.... if you want to have vot in your game....

1.open cs 1.6 or cs source and click on "New Game" and choose your arena
2.like normally choose your team and open the "console" by clicking the button under Esc
3.now you have to write :

bind f8 bot_add_ct

4.next up you write

bind f9 bot_add_t

5. and the last one you write:

bind f10 bot_kill

after you did these 5 steps you close the console and return to the game and press the button f8 to add a counter terrorist BOT, f9 to add a terrorist BOT and f10 kill all BOTS.

well and thats all. Have fun

http://www.cstrike-planet.com/forum/remark,370~page=1#post34650

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 26-02-10 22:52

Du kan også lade være med at binde taster, blot skriv "bot_add_ct" eller "bot_add_t" i konsollen.

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 27-02-10 09:21

Hej igen.

Jeg syntes det er lidt træls med forkerte oplysninger så hvis nu jeg lagde linket til et billede af den Counter strike jeg har købt. Så ville i måske kunne hjælpe mig.

http://www.empik.com/b/o/64/80/6480c738cc204e52049a012ab1a9b189.jpg

Syntes det er lidt utroligt, at man køber et nyt spil, så er det mere en omfattende at gå igang med at spille.

Grunden til jeg gerne vil have de bots ind er, så kan jeg øve mig.

Men nævner lige igen, at det er bots jeg mangler i mit spil. og hvordan man opsætter det! :D

Accepteret svar
Fra : Nickoe

Modtaget 60 point
Dato : 27-02-10 10:40

Det er som jeg skriver, det er Gevelia. Ellers er der nogle ok campain mode i CZ (Condition Zero). Men du skal bare lave en nyt spil, når du så er kommet ind, så åbner du konsollen (tryk på tasten lige under Esc, på mit tastatur står der ½ og § på). I konsollen skriver du så "bot_add_ct" eller "bot_add_t" i konsollen. Selvfølgelig uden gåseøjenene. Så bliver der tilføjet en bot til det hold du nu skriver.

Godkendelse af svar
Fra : Gevelia

Dato : 28-02-10 17:36

Tusind tak for hjælpen det var dejligt. :D

Kommentar
Fra : Klosterdk

Dato : 02-11-11 11:55

Det skal så siges at i cs 1.6 er der ikke bots med som standard men i cz er der dog "Bot_add_ct/t"
men hvis det er 1.6 du spiller kan man hente noget der hedder "podbots" så man kan få bots ingame i cs 1.6