/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Goddaw igen !
Fra : centerpoint
Vist : 758 gange
20 point
Dato : 24-02-10 10:05

Jeg fik lige lyst til at logge på ind på sitet, for ligesom at blive lidt klogere på hvad der rører ud i jagten. av, av, mit øje - alt ved det gamle. Ballepusteren svarer stadig i øst når man spørger i vest. Intet nyt under solen i den retning.
Et gammelt ordsprog påstår ellers, "at man bliver klogere med årene" Men det gælder så ikke Ballepusteren desværre.

Jeg skylder måske de nysgerrige læsere at fortælle om - I husker nok, de der mordtrusler som Ballepusten påstod jeg havde fremsat imod hans, bob, bob, bob, "høje person" Som sædvanligt en gang bræk og opkast fra hans side.
Og jeg kunne naturligvis heller aldrig nogen sinde finde på at true nogen mennesker.

Nu skal man jo, ifølge skik og sædvane på KANDU,. altid fremkomme med et spørgsmål - det må jeg så hellere gøre. Det lyder - Bent Ballegaard, er du glad for at høre fra mig ?
Nu svarer du nok tilbage, i håbet om at få tilranet dig 20 point, at det er du. Så det store spørgsmål er, kan man også regne med det ??
Hvad mener i andre ? UPS !! Det var hele 3 spørgsmål. Kriteriet for indlægget er hermed opfyldt.

Nå jeg må slutte. Mig og hunden skal ud og træne på agerhøns. De er lette at gå til, nu når de er så sultne.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 24-02-10 10:51

Hej centerpoint.

Det er altid rart at se frafaldne ansigter igen, så velkommen tilbage.

Jeg er sikker på, at Nathuen Ballegård vil hilse dig velkommen, da han p.t. mangler venner, da han har gerådet sig ud i voldsomme skænderier med de fleste der vover at modsige ham Så du er nok nødt til at være lidt stille her i starten for ikke at tirre ham alt for meget
Måske du kan være så heldig, at han af bar glæde ophæver black-listningen af dig.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : pauli

Dato : 24-02-10 11:27

Har fat et par omgange med BB. Tjek evt. rotteproblemer ved andehul,- puha han var ihærdig...
Så velkommen tilbage !

Håber dog seriøst at det er din joke, når du skriver at du skal ud og træne på agerhøns her mens de både mangler føde, dække og varme ?
Det vil være højst uetisk i mine øjne.

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 24-02-10 11:41

Selvfølgelig, jeg kunne aldrig drømme om at træne min hund på levende vildt.

Accepteret svar
Fra : Sandhedsvidnet

Modtaget 20 point
Dato : 24-02-10 11:50

Velkommen tilbage Centerpoint, glædeligt at se dig igen på skrift, jeg håber KOPI KNUDSEN har den samme mening HAAAAAAAAAAAAALOOOOOOOOOOOOOOOOO Knudsen nogen hjemme

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 24-02-10 11:59

Forøvrigt glemte jeg lige gud ved hvor mange tekster KOPI KNUDSEN har kopieret, som han har glemt at oplyse kilden til det er jo det rene tyveri

Kommentar
Fra : FidoFlap

Dato : 24-02-10 13:23

Dejligt at se dig tilbage igen Centerpoint.

Nej Knudsen har ikke forbedret sig, snart blevet meget være, men ellers går det livligt til her på siden hvis der er sådan du ikke har fult med.
Vi havde dog en rolig halvanden måned hvor vi kunne diskutere relevante ting medens Knudsen holdt vinterferie, men så vendte han tilbage med bål og brand.. og underligt det er ikke ham der er noget i vejen med men alle andre.

Fido

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-02-10 18:14

Det er egentligt genialt at man kan fravælge gruppen Jagt i seneste 25 - så det vil jeg gøre........

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 25-02-10 08:23

Prøv lige at se - hvor mange indlæg klaphattene skriver inden jeg komme ind over - nu begynder de ligefrem, at trække lig ud af skabene...

Nogle som Tonganeseren forsvinder andre kun for en tid pludselig er de her igen..

Hvorfor hvordan?????

Fordi det er så nemt at logge ind anonymt
Fordi det er så nemt og omkostningsfrit at svine en navngiven person til, når man selv kan gemme sig

Godkendelse af svar
Fra : centerpoint

Dato : 25-02-10 11:01

Tak for svaret Sandhedsvidnet.
Håber i får skovlen under fjolset, bb1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 06-05-10 11:00

Og det fik de altså ikke.......