/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Tv-serier på internettet !?
Fra : Superfreak
Vist : 548 gange
50 point
Dato : 22-02-10 16:57

Hejsa, jeg er helt vild med True blood, og The vampire dairies. Men jeg kan simpelthen bare ikke finde en hjemmeside, hvor man ikke skal downloade alt muligt.

Jeg ser også Gossip Girl, og dér kan jeg bare se det direkte - uden a skulle downloade et eller anden ekstra program..

Er der nogen der ved hvor jeg kan The vampire dairies, og True blood ?

HÅBER!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-10 17:03

Citat
uden a skulle downloade et eller anden ekstra program..

Noget skal de vel leve af

GRATISprincippet har du misforstået

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-02-10 17:04

- Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 2
- Slettede 0
Ialt 4

Åbenbart også andet

Kommentar
Fra : hejhejdikal

Dato : 22-02-10 20:40
Kommentar
Fra : Superfreak

Dato : 22-02-10 20:43

haha , kan jeg gøre for a jeg ik fatter den her shitty hjemmeside ? :D .. bruger den A L D R I G !

Kommentar
Fra : Superfreak

Dato : 22-02-10 20:44

" Noget skal de vel leve af "

Hvorfor kan jeg så se Gossip Girl direkte fra nettet ?

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 22-02-10 22:49

Når du har fået et svar du kan bruge til noget, så trykker du bare på accepter svar, så bliver spørgsmålet lukket

Prøv at kigge her :

http://www.freefullmovies.net/most.popular.html

eller her

http://www.movies-links.tv/

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 23-02-10 08:08
Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 23-02-10 08:09

Hov så ikke at du ville se det på direkte på nettet, det er ikke lige mig så det må andre hjælpe med.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 24-02-10 15:23

Her kan du finde et meget stor samling af tv-serier:

http://tvshack.net

men kvalien er ikke altid i top