/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Reklame stanner
Fra : JannickSkytte
Vist : 449 gange
35 point
Dato : 21-02-10 16:53

Hej Aminoer.

Jeg sidder med en skole opgave som jeg mangler lidt hjælp til.
Vi skal finde på et nyt markedsføring produkt.
og til det har vi fået tegnet et en smart reklame stanner på 160cm høj og 40 cm pred.
Stannern er trekantet og det er menning at der skal være 1 reklame hele vejen rundt.

I vores projekt bliver der sat 1 stanner op i de 16 af danmarks største storcenter.

Stanner koster ca. 12.000 kr at fremstille pr styk.

Hvordan regner man prisen ud på hvad det skal koste for at have en reklame på stannern.?

Jeg har været inde på www.clearchannel.dk for og se om jeg kunne finde noget der var nogelunde ens med vores projekt, men uden held.

Håber i kan hjælpe.

Mvh Jannick

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 21-02-10 19:07

Pas på med stavefejlene! Du bør bruge en stavekontrol til hjælp. Det hendder en stander, standeren osv. Held med opgaven, som jeg ikke har forstand på

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 21-02-10 19:09

Der kan man se: jeg fik ikke læst kontrol på mit gode råd: HEDDER!
Undskyld!!!!!!

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 22-02-10 09:51

Citat
Jeg sidder med en skole opgave som jeg mangler lidt hjælp til.

Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 11
- Annullerede 19
- Slettede 0

Her mangler du også hjælp
vvdriver