/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Kunstig skede?
Fra : chr.12345678
Vist : 2854 gange
420 point
Dato : 28-04-03 18:03

HEj allesamme
Overvejer at købe en kunstig skede/vagina. Har set på forskellige modeller og overvejer en af et hudlignenden materiale. Der er ingen vibrator og meningen er at man selv skal gøre arbejdet, er der nogen der har lidt erfaring inden for dette område som de gerne vil dele med mig?

Kommentar
Fra : peakperformance

Dato : 30-04-03 14:50

hi har lige lidt erfa.... prøv evt med et par vinger... jeps de der børne nogen til svømmehallen.... ok som en Q

peak

Kommentar
Fra : sym

Dato : 01-05-03 21:23

hej
Det er min erfaring at den skal være blød. Også skal du have glidecreme og du skal nok regne med at gøre det meste af arbejdet selv. (men skal skal man ikke også det sammen med en "rigtig dame"

hilsen S.

Kommentar
Fra : bamsen4u

Dato : 05-05-03 08:57

hej

du skal nu alligevel overveje en med vibrator. det giver en fantastisk oplevelse

hilsen B

Kommentar
Fra : chr.12345678

Dato : 07-05-03 15:01

Er der nogen der vil anbefale en model til ca. 500, den der finder det bedste tilbud for pointene

Kommentar
Fra : bamsen4u

Dato : 09-05-03 13:17

Hej Chr.12345678

prøv Naturmis til kr. 549,- eller Pamela`s pussy til kr. 399,- Kan købes hos Orion

http://shop.orion-erotic.com/index.html

På hjemmesiden er der i øvirgt et rigt udvalg

Held og lykke

Kommentar
Fra : bly

Dato : 09-05-03 16:42

Hej
prøv www.butik-paradis.dk samt www.1way2sex.dk
hellere ring til butik paradis 59 43 53 40
hilsen bly

Kommentar
Fra : cuteboy26

Dato : 11-05-03 20:15

Denne er ret fantastisk. Mærkes næsten som den ægte vare (dog lidt dyr):
http://www.fleshlight.com/

Kommentar
Fra : chr.12345678

Dato : 17-05-03 07:47

Jeg overvejer at købe denne model, er der nogle der har erfaringer med den. Hvor stor/bred er sådan en egentlig? Skal man bruge glidecreme, eller kan man godt bruge en alm. bodylotion(creme).

http://www.sexdiscounten.dk/product.asp?product=823

Accepteret svar
Fra : Flinke_Kim

Modtaget 420 point
Dato : 19-05-03 15:32

Der er mange forskellige typer explorationscreme og olier, det billigste er at bruge en mandelolie eller lignende madolie. Du kan også prøve med eksempelvis mentolcreme som "Mentholatum", det intensiverer følsomheden markant...

http://www.sexdiscounten.dk/product.asp?product=823

Ser ud til at være det bedste bud jeg kan finde på nettet, så du er inde på noget af det rigtige..

Hvad i øvrigt med at prøve rigtig sex i stedet, der er mange muligheder hvis du chatter på div. chatsider at komme i kontakt med mange piger...

Held og lykke

Kim

Godkendelse af svar
Fra : chr.12345678

Dato : 22-05-03 11:32

Tak for svaret Flinke_Kim.