/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Anmelde en bruger?
Fra : histogram
Vist : 1055 gange
10 point
Dato : 20-02-10 16:49

Jeg vil godt anmelde en bruger for at være meget useriøs og for at kalde mig dum.
Det er brorteil med Medlemsnummer : 276237.

Det finder jeg mig ikke i. Ved godt at det bare har været en falsk profil og at han sikkert har været på druk dagen før, men fandme nej, jeg gider sku ikke høre på sådan noget lort når jeg stiller et helt almindeligt spørgsmål.

Er det virkelig sådan det er herinde?
Jeg syntes kandu burde smide vedkommende ud, så han kun har sin rigtige profil tilbage, så kan det være at han lader sit gylle gå udover konen i stedet for en han ikke kender på nettet, gemt godt bag en kyllinge profil.

Jeg kan forstå hvis der er uenighed om et eller andet og at man så debatterer heftigt, men at sige at person sku da er for dum, det er ikke i orden.

Så kære kandu.dk slet venligst den falske profil med Medlemsnummer : 276237, som ødelægger kandu.dk for os andre.

På forhånd mange tak.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-10 16:55

Citat
Jeg vil godt anmelde en bruger for at være meget useriøs og for at kalde mig dum.

Er du ikke det ... både useriøs og dum.

Men anmeld du bare en bruger for at være useriøs og kalde dig dum

LOOL

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 20-02-10 16:56

Har vedkommende kaldt dig "dum" og så skal han smides ud ?

Tror Kandu har væsentligt større problemer med andre brugere, sorry.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 20-02-10 17:01

Jeg synes du skal klappe hesten.

Ok- brorteil er kort for hovedet og man opfatter det også nogle gange uforskammet. Kender det godt

Men der er nu ikke så meget i det- andet end at der bliver svaret på spørgsmål og vedkommende slet ikke har tålmodighed til de store forklaringer - det er udelukkende min personlige vurdering.

Jeg er selvfølgelig slet ikke inde i det tekniske i dit tidligere spørgsmål.
Men du fik jo et svar du kunne bruge.

Accepteret svar
Fra : Cathcart

Modtaget 20 point
Dato : 20-02-10 17:12

Kære histogram.

Du er ganske heldig ved kun at blive beskyldt for at være dum. Vent du bare til Krummen ser denne tråd. Hans sprog og "grimme ord" kan få selv den værste havnebisse til at Krumme tæer. Undskyld til havnebisserne .
Citat
Er det virkelig sådan det er herinde?
Ja, meget ofte i foraet Smalltalk , men kan også forekomme i andre fora, desværre .

Mvh og velkommen på Kandu!

Chris

Kommentar
Fra : histogram

Dato : 20-02-10 17:14

Jeg vidste det bare. Jeg er "the bad guy" her på kandu blandt den hårde kerne.

Man skulle tro jeg var synsk. Jeg burde have en medalje for at forudse det her.

ans:
Hvad i alverden mener du? Hvorfor er JEG dum? Jeg er dum fordi jeg er blevet kaldt dum?
Hvad mener du? Forklaring udbedes?

Dahab:

jeg er ligeglad med om de har større problemer med andre. Det er folk som brorteil Medlemsnummer : 276237 der ødelægger det her site.
Han har været her så længe at føler sig hjemme og syntes at han kan tillade sig at snakke sådan til andre folk.

Er der slet ikke nogen der syntes det er over grænsen?

Jeg er en mand midt i 30erne der stiller et spørgsmål på et debat forum og så skal jeg have serveret at jeg er DUM??????????????????

Hvad fanden er det for nonget svineri. Magen til forkælet møgunge skal man lede længe efter.

Hvis du læser det her brorteil Medlemsnummer : 276237:

Fremover når du skriver til folk, så skal du;

1. tale pænt til dem.

2. argumentere for dine synspunkter, så det virker som om du har en hjerne

3. have lidt respekt for dine medmennesker.

4. lade være med at dukke op her i tråden med din riggtig profil, eller en anden af dine falske profiler og lade som om du er en anden der støtter dig selv. Lidt ligesom ans. Gad vide om det er også er dig.

5. husk at kun en angstfyldt person opretter en falsk profil, fordi han er bange for at ytre sine meninger. Med andre ord så kan du ikke være nået særligt langt i dit liv.
Du må lære at skære igennem. Jeg siger det kun for din egen skyld og for din families skyld .Det går ikke at holde igen med din vrede.

6. Pas på med hvad du skriver i tråde dremover af personlige ting, det kan være at du er uheldig at man kan spore dig. Tænk hvis du gjorde en person rigtig sur.

Godkendelse af svar
Fra : histogram

Dato : 20-02-10 17:16

Mange tak for svaret.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-10 17:17

" histogram

Dato : 20-02-10 12:20

--------------------------------------------------------------------------------
Brorteil:
Er du sød ikke at ødelægge min tråd?

Det hedder Chrome OS. Lav lidt research selv.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 20-02-10 12:20

--------------------------------------------------------------------------------
du er squ for dum

Kommentar
Fra : histogram

Dato : 20-02-10 12:23

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg syntes ellers du er dejlig. Jeg tænder på dig. "

http://www.kandu.dk/spg145163.aspx

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 20-02-10 17:20

Hvorfor stiller du en masse spørgsmål til dem der har kommenteret dit indlæg, og så lukker du spørgsmålet ?

Du skriver
Citat
ans:
Hvad i alverden mener du? Hvorfor er JEG dum? Jeg er dum fordi jeg er blevet kaldt dum?
Hvad mener du? Forklaring udbedes?

og mht
Citat
Dahab:

jeg er ligeglad med om de har større problemer med andre. Det er folk som brorteil Medlemsnummer : 276237 der ødelægger det her site.
Han har været her så længe at føler sig hjemme og syntes at han kan tillade sig at snakke sådan til andre folk.

Så tro mig, det er bestemt ikke ham der ødelægger forummet her. Det er en helt anden person.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-02-10 17:35

Jamen selv tak da. Bare en lidt trist måde, at stifte bekendtskab med dig på .

Mvh Chris .
Citat
Er der slet ikke nogen der syntes det er over grænsen?
Jow jeg synes, men vi er desværre mange, der krydser den grænse alt for ofte - du ved: beskyldninger skal tilbagebetales osv. .

Kommentar
Fra : Fantomas

Dato : 20-02-10 17:42

"Anmelde" ...

Mener du at brorteil har fået gode anmeldelser fra andre som en god Kandu.dk bruger?

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 20-02-10 18:01

Jeg synes ikke du er dum.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 20-02-10 18:17

Citat
Jeg synes ikke du er dum.
Der er overhovedet ingen dumme brugere på Kandu. Der er kun nogen der ved meget om lidt, og så nogen der ved lidt om meget og så er der nogen, der blot er uvidende. Men at være uvidende er sgu ikke det samme som at være dum .

Så er den skildpadde kronraget!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-02-10 20:47

Citat
Jeg vil godt anmelde en bruger for at være meget useriøs og for at kalde mig dum.

Allerede der påviser du din naivitet.Jeg vil ikke kalde dig dum,blot middelmådig betænksom.

Mosebaek.