/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Jordskælv
Fra : creamygirl
Vist : 805 gange
100 point
Dato : 19-02-10 23:29

For omkring 1½ time siden blev Danmark ramt af et jordskælv. Da jeg hørte om det, sendte jeg en sms til en veninde der bor længere mod nord, for at høre om hun var okay.

Har lige fået en sms tilbage og jeg er flad af grin. Hun skriver: "Jeg er ok. Skælvet var altså ikke værre, end at jeg i første omgang troede det var min dildo der var røget ud af sengen og ned på trægulvet"

Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 110 point
Dato : 19-02-10 23:36

Ja, 4,7 er ikke alverden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-02-10 23:44

jeg blev nu helt nervøs sneen ligger jo tykt på taget og jeg var ude for at se om udhusene stod endnu, det buldrede som i tordenvejr og vinduerne klirrede

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-02-10 23:45

Utroligt at aviserne ikke engang kan blive enige om hvor meget det jordskælv var på

Citat
Ifølge European Earthquake Center var jordskælvet målt til 5,3 på ricterskalaen.

Fra ekstrabladet, som næsten altid overdriver

Sidste år var der jordskælv tæt på Nordsjælland, det var så en i min familie oplevede at hendes ting havde rykket sig i køkkenskabene, så det var bare med at være forsigtig når skabene skulle åbnes

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-10 23:46

http://nyhederne.tv2.dk/article/2869586

Citat: "Vores stigereol i soveværelset ryste­de, så de øverste 4-5 ringbind væltede til siden. Min svoger ca. 8 km herfra oplevede det også en del," skriver Anne-Marie Helligsø fra Thyholm.

Uha, tænk hvis der er kommet uorden i familiens kontoudtog. Sikke et oprydningsarbejde!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-02-10 23:47

o.v.n, det er da en smart måde at få sneen ned fra tagene, flere tage er jo styrtet ned pga vægten af tung sne

Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 19-02-10 23:47

mon der bliver udgivet en støtte cd ?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-10 23:48

Citat
jeg var ude for at se om udhusene stod endnu

Hvis dine udhuse ikke kan holde til en rystelse der svarer til at en sneplov kommer forbi, skal de nok lige ha et eftersyn!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-02-10 23:49

Bogstøtte

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-02-10 23:51

Det var altså sne trykket jeg var nervøs for og troede indtil jeg havde set efter, at rystelser kom fordi et hus var braset sammen, jeg gider nemlig ikke gå op og skovle sneen ned

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-10 23:52

Ifølge Seimologisk Center for Europa og Middelhavet blev jordskælvet først målt til 5,3 på ritcherskalaen, men det er senere justeret til 4,7.

jp.dk

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 19-02-10 23:56

Man bør nok melde sig ind i facebook gruppen. "For os der har overlevet jordskælvett d.19.02.10"

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 20-02-10 00:51

Ha ha...

Hvis en dlldo kan føles som et mindre jordskælv,,,, må den være eftertragte...

Har du fabrikat og et type nummer til den dildo.......

god weekend
ben

Kommentar
Fra : BlackPeet

Dato : 20-02-10 08:47

Hvor køber du dine dildoer creamygirl, og har du mange?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 20-02-10 09:44

Citat
mon der bliver udgivet en støtte cd ?

- Niels Hausgaard er i gang...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-02-10 09:45

Creamygirl, du skal ikke tage dig af Blackpeet, han stiller altid sådan nogle "rystende" spørgsmål

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-02-10 10:48

Jeg husker jordskælvet i Danmark i 12/2008

En tidlig morgen, jeg lå i min seng, som begyndte at ryste et kort øjeblik. Sengen stod så stille, men der skete noget under sengen. Jeg kunne høre, der var noget , som bevægede sig. Hvad kunne det dog være? Jeg havde da ikke skjult nogen under min seng LOOL

Det viste sig, at det var min bedroller, der der bevægede sig LOOL

Hyggeligt at du lige er på visit .... der er jo en bruger, der tror du er identisk med Krummen og 3773 LOOL og samme bruger deltager i denne tråd .... og ja ... han er rystende LOOL

God weekend

Kommentar
Fra : BlackPeet

Dato : 21-02-10 07:51

Citat
der er jo en bruger, der tror du er identisk med Krummen og 3773 LOOL og samme bruger deltager i denne tråd .... og ja ... han er rystende LOOL

Mener du ans, ans?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-10 15:10

Citat
Hyggeligt at du lige er på visit .... der er jo en bruger, der tror du er identisk med Krummen og 3773

Det er noteret

Heldigvis har jeg bedre ting at beskæftige sig med, end en idiot der flakser rundt på kandu, og drager fejlslutninger. Møder jeg ham IRL, kan han til gengæld få en flad

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-02-10 15:11

Måske BlackPeet har fået fingre i en dildo. Han er da blevet rystet så meget, at han er rystet ud af kandu.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-02-10 15:16

Okay. Så spildte jeg lige et klik, da jeg blacklistede ham fra tråden

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 02-03-10 01:19

Tak for svaret Dahab.