/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Se tv via dr.dk
Fra : kondivand
Vist : 1171 gange
50 point
Dato : 19-02-10 22:20

Jeg har lige formateret min harddisk pga. windowsproblemer, og nu kan jeg ikke længere se tv via dr.dk når jeg bruger IE7, men godt via Google Crome.

Hvis det skyldes, at jeg skal have geninstalleret mine drivere, hvad er det så for nogle typer jeg skal lede efter? - det virker lidt uoverskueligt, hvis jeg skal installere alle.

Jeg har et link til den side, hvor driverne kan downloades fra, og her kan man i rullemenuen under "Driver type", se en masse valgmuligheder:

http://nordic.computers.toshiba-europe.com/innovation/vista_drivers.jsp?macId=&LNG=19&mode=allMachines&userOS=&action=search&selCategory=2&selFamily=2&selSeries=152&selProduct=777&selShortMod=691&selOS=26&selType=all&country=6&language=11&search=

Hvad betyder BIOS Updates, som også står på siden - har de nogen betydning mht. tv-indslag på dr.dk?

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 19-02-10 22:25

Ja, nu bliver jeg i tvivl, om det skal være Vistadrivere jeg leder efter, for på dette link er der endnu flere muligheder:

http://nordic.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_drivers_bios.jsp?LNG=19&service=ND

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-02-10 22:26

Mon ikke du mangler en flash player:
http://get.adobe.com/flashplayer/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-02-10 22:27

Det er ikke drivere du skal lede efter for at afspille DR i browseren

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 19-02-10 22:39

o.v.n.

Jeg har lige installeret Flash Player via dit link, men jeg kan stadig ikke se noget tv på dr.dk - jeg får den sorte skærm frem, hvor der nedenunder står tv-programmer for DR1, DR2 og RamaSjang.

Der kommer ingen fejlmeddelelser.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-02-10 22:44

Du kan se DR live med flash player, hvilken program er der du ønsker at se?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-02-10 22:45

Har du haft browseren genstartet efter at have installeret flash player?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-02-10 22:49

Det er bundkort (motherboard) drivere du måske kan mangle, jeg tror dog at det er en tilføjelse til Internet Explorer, du skriver jo at du godt kan med Google Crome
Glem BIOS opdatering lige nu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-02-10 22:54

Hvad med at opdatere Windows? Så vil du få den nyeste Internet Explorer 8 og måske kan du så se tv fra DR

Kommentar
Fra : kondivand

Dato : 19-02-10 22:55

Jeg har genstartet pc'en og nu kan jeg se live dr.dk og updates - det eneste jeg ikke kan se, er de tv-indslag, hvor den blot åbner en "lille" skærm (f.eks tidligere programmer/indslag) -her får jeg meddelelsen:

Der opstod en fejl (fejl -1072885352)
Windows Media player kan ikke oprette forbindelse til serveren. Servernavnet er muligvis forkert, serveren er muligvis ikke tilgængelig eller proxyinstillingerne kan være forkerte.

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 25 point
Dato : 20-02-10 07:20

start explore, oppe i værktøjslinien tryk funktioner, og tryk på kombatilitet. og så skulle du kunne se dr tv

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-02-10 12:04

Citat
tryk funktioner, og tryk på kombatilitet
vidste ikke at den er på Internet Explorer 7 hos mig kom den først da jeg fik I.E.8

Kommentar
Fra : edison

Dato : 20-02-10 19:19

BLOB

Godkendelse af svar
Fra : kondivand

Dato : 26-02-10 11:24

Tak for svaret edison.