/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Onani med anden fyr
Fra : l_overgaard
Vist : 796 gange
40 point
Dato : 28-04-03 15:10

For nogle år siden (da jeg var ca. 14 år) havde jeg en god kammerat.
Vi sad tit og talte om pigerne og om sex. Selvfølgelig fik vi begge rejsning.
Vi begyndte at onanere sammen mens vi iagttog hinanden.
Senere klædte vi os af så vi var nøgne, og rørte ved hinandens.
Det var ret fedt at blive onaneret af en anden og det var ret fedt at gøre det på en anden fyr.
Jeg er 100% til piger, men det var bare fedt at prøve det.

Er det normalt har andre prøvet det, og er der nogle piger der også gør det sammen i den alder?

Larsen

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 50 point
Dato : 28-04-03 15:36

Hej,
Netop i dèn alder begynder man at prøver sine seksuelle fantasier ud, og helt ærligt tror jeg de fleste fyre har prøvet noget i samme stil, inkl. migselv. Tror ikke det er noget du skal spekulere yderligere på, men ta` det som den oplevelse det var for dig dengang. Hvis du er 100% til damer, burde du ikke lade dig skræmme af tanken. Medmindre du syntes det var så dejligt, at du vil prøve det igen.....og isåfald....hvad så??
Gi` digselv lov til, at leve dine seksuelle fantasier ud (så længe de er lovlige og ikke omhandler eks.v pædofili) ingen kan bøde for det, og du får dine oplevelser/fantasier/nysgerrighed tilfredstillet.
Dette er immervæk år 2003, ingen kommer til at hænge på galgen (med mindre du bor i et stærkt muslimsk land- Iran- saudi-m.m)
Laurenzio

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 28-04-03 17:06

Hej laurenzio

Det var en rigtig god kommentar du der kom med, kan faktisk ikke siges meget bedre.

Man er som man er, og "vi er alle lige for vorherre" amen

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-04-03 17:10

Jeg tror ikke piger har det helt på samme måde som drengene. Jeg har ihvertilfælde aldrig onaneret sammen med en anden pige. Jeg kan huske da jeg var omkring 18-19 år, fik jeg meget lyst til at prøve at være sammen med en anden pige. Jeg er også ellers til mænd Men jeg synes da også det er fint med din oplevelse, det skader jo ikke nogen og det må vel være det det hele drejer sig om. Der kan jeg kun give Laurenzio ret!!
-og hvis du skulle få lejlighed og lyst til at gøre det igen...jamen så klø på
Venlige tanker
Sus

Godkendelse af svar
Fra : l_overgaard

Dato : 01-05-03 10:26

Tak for svaret laurenzio.
Ville egentlig gerne vide hvad i lavede i den alder (som samligning)

Kommentar
Fra : flottemani

Dato : 30-11-04 15:16

det er for klamt!!!!

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 29-06-06 19:16

flottemani hvor barnlig er du! ?