/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Problemer med Favorits i IE 8
Fra : MissXX
Vist : 810 gange
100 point
Dato : 17-02-10 22:33

Hejsa

Jeg har problemer med IE 8.

Under normale omstændigheder kører Explorer okay. Men når jeg vil bruge mine Favorites "dør" musen, når jeg har foldet Favorites ned og kører meget langsomt/hakker rundt. Og det er kun ovenpå Favorites.

Jeg har forsøgt at installere en ny IE men hver gang jeg forsøger får jeg en fejlmeddelse "Denne sprogversion understøttes ikke af operativsystemet". Jeg kører XP Media Center Edition på dansk og IE 8 på engelsk. Jeg vil meget gerne have IE på dansk, men kan ikke installere den.

Nogen der kender til mit problem eller ved hvad jeg kan gøre for at løse problemet?

På forhånd, tak.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-02-10 22:37

Brug Favoritter fra Menu bjælken i stedet for den der ude til venstre, det er mere stabil - min mening altså

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 17-02-10 22:40

o.v.n. > Okay, det kan jeg godt se, den virker mere stabil.

Men jeg synes også at det er rart at jeg kan sætte fatoritterne fast i stedet for at skulle i menuen hver gang.

Jeg må da kunne løse problemet?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-10 22:59

Ja slet IE8 og installer IE7. Jeg kører selv med XP og IE7 fungerer bedre.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-02-10 23:30

Citat
"Denne sprogversion understøttes ikke af operativsystemet".

du prøver at installere en anden sprogversion end engelsk, MCE er engels men en dansk sprogpakke på.
ideen er at du henter en engelsk version af iexplore og derefter den danske MUI sprogpakke

ang dit problem med favorites, jeg har før set en hjemmeside med problemer "nedlægge" favorites
måske du trænger til en oprydnig, afprøv alle dine favoritter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-02-10 00:06

Her er en nem og gratis værktøj til at afprøve om links i Favoritter virker:
http://www.aignes.com/deadlink.htm

Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 19-02-10 10:20

Når jeg forsøger at installere IE 8 engelsk siger den: "Denne installation understøtter ikke operativsystemets nuværende sprog". Det kan jeg på så vis også godt forstå da XP'en er dansk. Men min nuværende IE er engelsk og jeg får samme fejlbesked hvis jeg forsøger at installere en dansk version af IE.

Jeg fatter det ikke...

I må meget gerne komme med links til hvor jeg kan hente den rigtige IE osv.

Tak for jeres hjælp indtil videre.