/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
medie center
Fra : tronddk
Vist : 577 gange
177 point
Dato : 17-02-10 22:28

jeg har lige købt en brugt popcorn a-110 og person jeg har købt den har jo trykket på reset knappen så alt er slettet men er alle firmware updateringerne så også væk og hvis jeg skal instaler det igen skal jeg så ta dem en efter en (alle sammen) eller skal man bare ta den siste nye og så er det hele med fa føste fireware update med nogen der ved det ???

Accepteret svar
Fra : heller22

Modtaget 187 point
Dato : 17-02-10 22:33

Citat
eller skal man bare ta den siste nye og så er det hele med fa føste fireware update med nogen der ved det ???
Det gør du bare .

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-02-10 23:43

1. firmware opdateringer forsvinder ikke, de ligger i en eprom
2. seneste firmware opdatering er den du skal bruge (hvis den ikke allerede har den)

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 18-02-10 11:08

Tak for svaret heller22.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 18-02-10 20:54

God aften tronddk.

Og selv tak da.

Mvh Chris