/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
vinbog
Fra : az11
Vist : 474 gange
200 point
Dato : 28-04-03 12:57

Er der nogen der kan fortælle mig titlen/forfatter på en morsom vinbog som skulle være lavet af en tegner og en italiensk vinhandler. Jeg har desværre ikke flere oplysninger og boghandlerne kan ikke hjælpe.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 13:10

roald als

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 13:11

Carlo Merolli
Roalds Italien, personificeret ved Carlo Merolli. Roald Als "VIN og VRØVL" med causerier og madopskrifter af Carlo Merolli. Illustrationer og omslag : Roald Als. Høst og Søn kr.
www.vinguiden.dk/litteratur/vinlit26.HTMl

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 13:12

og den ER morsom...når du klikker direkte på linket får du en fin tegning og beskrivelse. Den koster 250 kroner!
Christina

Kommentar
Fra : 1april

Dato : 28-04-03 13:15

Det er vist denne du leder efter http://www.vinguiden.dk/litteratur/vinlit26.HTMl kan også gennem www.bogklubben.dk

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 13:18

øh...det har jeg lige oplyst..

Accepteret svar
Fra : 1april

Modtaget 210 point
Dato : 28-04-03 13:20
Kommentar
Fra : 1april

Dato : 28-04-03 13:23

Til skingur
Havde ikke set din kommentar før jeg skrev min sorry.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 13:23

Godkendelse af svar
Fra : az11

Dato : 28-04-03 13:40

Tak for svaret 1april. Da du også fandt det rigtige svar og til den umiddelbare billigeste pris får du point.
Også tak til jer andre for den hurtige respons.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 13:46

nå ja...beskyld mig bare for pointrytteri...men mit svar er både det første og det mest uddybende..synes jeg da selv...aprils er egentlig bare en kopi af min, bortset fra bogklublinket. Og det er da rigtig at 149 (krplus 34.50 i poto og ekspedition)er billigere end 250, men som medlem i bogklubben forpligter du dig til at købe 2 bøger til normalpris, før du må melde dig ud igen. Og så er bogen slet ikke så billig aligevel!
Kh christina

Kommentar
Fra : az11

Dato : 28-04-03 14:11

Til Christina
Som stiller af spørgsmålet har jeg givet point til den kommentar som hjalp mig mest muligt, uden at skele til "pointrytteri" eller lign.
Men hvis du føler dig forbigået har jeg da stadig 90 point som jeg kan dele ud af. Men jeg troede dette forum var for at hjælpe hinanden og ikke "dansen om guldkalven".
Skriv hvis du kommer til at ligge søvnløs pga. manglende point, da jeg så gerne vil hjælpe dig.
K.H. az11

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-04-03 17:42

En ting vi måske ikke tænker på er, at mens man sidder og skriver et indlæg, kan der jo være andre der er ved at finde/skrive det samme, uden at disse indlæg kan ses. Når man så sender og ser resultatet, kan det virke som et plagiat, når andre har send det "samme". Det kan jo nemt være et tilfælde.
Emesen.