/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hundige Center Waves - Restaurant
Fra : FrejaFlop
Vist : 2210 gange
50 point
Dato : 16-02-10 23:11

Hej - jeg har ikke været i det nye Hundige Center Waves - men skal arrangere at vi er nogle stykker som spiser på restaurant i Centeret en lørdag aften. Hvilken restaurant kan anbefales i det nye center ? Hvis jeg slår op på hjemmesiden - kommer der kun restaurant navne frem - ingen billeder og ingen beskrivelser af nationaliteten af mad.

Hvem har været hvor og hvad kan anbefales í det nye Center?

Jeg ønsker ikke café mad - men restaurant - evt. græsk, italiensk eller blot en bøf.

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 17-02-10 01:09

Hvad med at tage dertil, og se restauranterne an. Få nogen menu kort med hjem, så du på forhånd ved hvad du "lokker dine venner med til"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-10 12:22

Jeg har kommet i Hundige Center i mange mange år, og det har ikke ændret sig ret meget bare fordi det hedder Waves nu. Men gør som foreslået, tag derned og se tingene an.

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 17-02-10 14:26

Hej - ja, men nu skal i høre . Vi er nogle stykker der skal mødes om en lille måneds tid og jeg har simpelthen ikke tid til at tage til Centeret da jeg bor et godt stykke derfra og arbejder i en helt anden by og jeg skal snart sende invitationerne ud.

Så jeg håbede at støde ind i en Kandu'er der ofte kom i Centeret og kunne fortælle mig om Ristorante Artista var særlig god eller om Ben & Jerry's er kun er for børn eller kun serverer revelsben osv.

Er der nogen derude??

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 50 point
Dato : 17-02-10 15:34

Jeg skal derned i næste uge, så jeg kan da godt kigge mig lidt rundt.

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 18-02-10 22:58

TAK granner -det vil jeg selvfølgelig være glad for.......

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 07-03-10 22:20

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 07-03-10 23:46

Selv tak du, jeg kom ikke derned, vi blev syge.

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 21-03-10 07:37

ja jeg tænkte nok at der kom noget i vejen. Men jeg har i mellemtiden fundet på noget andet.