/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
kokke
Fra : jbg
Vist : 4347 gange
100 point
Dato : 28-04-03 12:08

er der nogle der ved om det er muligt at hyre en kok til at lære/inspirere til en polterabend?
måske endda til at vise hvordan Sushi eller thaimad rigtigt skal laves.....
MVH JBG

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 110 point
Dato : 28-04-03 12:13

Prøv at se om nogle af disse passer dig
Christina

Cook Unlimited - Lej en kok til fest & bryllup
Vær gæst ved din egen fest - Professionel kok og konditor laver mad og kage til din fest / bryllup ( også bryllupskage ) ... så får dine gæster en oplevelse de vil huske i ...
www.bryllupskage.com

Sæby Søbad - Kok a Live
Lej en kok - for en aften, hvor han tilbereder maden mens han underholder Deres gæster... Er der en speciel anledning - privat eller i firmaet, "gæsteoptræder" Lars Jeppesen på slap line.
www.rss.dk/htm/kokalive.htm

VinForum Søgemaskine
... Cook Unlimited - Lej en kok/konditor til din fest - Vær gæst ved din egen fest - Professionel kok og konditor laver ...
www.vinforum.dk/search/Private_hjemmesider

Erhverv: Service
... Cook Unlimited - Lej en kok til din private fest ...
www.slider.dk/Erhverv/Service.htm

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-04-03 12:14

jeg tror måske det er nemmere at få en kok til at komme og lave maden end, bare at få ham til at komme og vise hvordan man gør men umuligt tror jeg langt fra at det er

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 12:15

Hvis du bor i Århus har jeg nogle venner med et cateringfirma...de tager ud og laver mad og er sikkert med på at I er med!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 12:16

der var lige en til:

WEBSIDER - OM
FoodManagement
Lej en gæstekok Lad en af vores landsdækkende kokke "sætte liv i gryderne" ved jeres komfur og få gode råd, fif og nye teknikker til glæde for jer selv og jeres kunder.
www.foodmanagement.dk/raadgivning5.htm

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 28-04-03 12:25

Det var måske lidt uklart. Men kokken skulle lave maden i samarbejde med gommen (der er meget god til mad) til resten polterabend gæsterne. OBS i københavn

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 28-04-03 12:28

Lej en gæstekokhttp://www.foodmanagement.dk/raadgivning5.htm
Lad en af vores landsdækkende kokke "sætte liv i gryderne" ved jeres komfur og få gode råd, fif og nye teknikker til glæde for jer selv og jeres kunder. Kokken tager fat i både produktion, anretning, servering og præsentation af maden - selvfølgelig med udgangspunkt i, hvad I har behov for. Vi bliver i fællesskab enige om tilrettelæggelse og indhold - I kan også vælge at lade kokken få frie hænder. I bestemmer selv om gæstekokken skal være hos jer 1 dag eller i flere dage. Kokken kan også bruges som jeres temainspirator ved f.eks. asiatiske dage, smagens dage, tapas-dage eller andet godt til stimulation af smagsløgene… …

Få råvarerne anvendt på en ny måde

Få øjnene op for nye anretningsmetoder

Få inspiration til nye menusammensætninger

Få nye gastronomiske oplevelser - i dagtimerne, mens produktionen "kører"
Få kunderne til at mærke jeres udviklingssignalement
Få en fælles oplevelse i egne rammer - og en ekstra "hånd"

Kontakt os og lad jer inspirere af en landsdækkende gæstekok.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 28-04-03 12:31

Hvad med ham www.cykelkokken.dk ? Så lige noget om ham på Godaften Danmark. Tror det holder for vildt!!!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 28-04-03 12:54

eller den skaldede kok.. men han er nok dyr..!

Godkendelse af svar
Fra : jbg

Dato : 25-10-03 16:19

Tak for svaret skingur.
rigeligt at kigge på, tak