/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
bakup
Fra : haloforpc
Vist : 444 gange
45 point
Dato : 15-02-10 21:00

Hej Kanduer jeg kar købt en ny pc med windows7, mit problem er at jeg kan ikke åbne mit portable bakup program i windows7 den siger " det angivne modul blev ikke fundet" også står der ok og ikke mere, men den virket ok i windows xp:(( er der noget kan hjælpe mig med det?

på forhånd tak

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-02-10 21:06

Hvad er dit "portable backup program" for noget?

Hvad hedder det?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-02-10 21:41

i windows 7 er der en "ny computer" -funktion som hjælper dig med at kopiere filer og data fra gammel til ny computer. Programmet er selvfølgelig ikke installeret på den gamle computer, og jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad det hedder. Men det skal du så bare installere på den gamle og så skal du bruge en usb enhed der kan rumme alt det du vil gemme.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 15-02-10 21:44

Ps. jeg finder lige ud af det til i morgen og så vender jeg tilbage.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-02-10 22:52

Et gæt: Mon ikke det er den her webnoob ikke kan huske navnet på:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=2b6f1631-973a-45c7-a4ec-4928fa173266
den skal installeres på XP computeren og er med på Windows 7 computeren

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 16-02-10 11:29

Det er nemlig rigtig o.v.n, men sådan er det jo når man har en hukommelse som en si.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-02-10 11:34

Citat
jeg kan ikke åbne mit portable bakup program i windows7

Er det et program du har på en USB stick i stil med dette:
http://portableapps.com/

eller denne:
http://www.u3.com/

eller er det et program der var installeret på en anden computer du forsøger at flytte in på win7

Kommentar
Fra : haloforpc

Dato : 18-02-10 00:53

Nej i forstået det forkeret, mit portable program virker ikke i windows 7 men den virker jo ok i xp,
hvad skal jeg gø for at den virke i win7?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-02-10 00:57

Citat
hvad skal jeg gø for at den virke i win7?
For eksempel fortælle hvilken portabel back up program du vil have hjælp til

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-10 14:09

mit portable program >>>>>>>>>>>>>>>>>>hvad hedder det program.

I win 7 kan man køre programmer som om man har XP

Start > skriv i søgelinien > kompa > klik på " brug programmer..............."
> klik lige på avanceret > klik på "kør som administrator" > og følg så guiden > næste >>>>>

Kommentar
Fra : haloforpc

Dato : 18-02-10 19:04

Hi Eyvind
mit portable program er norton og jeg prøvet kompa programmet men jeg kan ikke vælger usb nøglen for at vælger programmen, kompa viser kun det program der er installerede i PCen.
er der en anden mulighed for at PCen kan finde mit portable program?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-10 19:12

Er det Norton Ghost du forsøger dig med.

Ligger programmet på en CD

Kommentar
Fra : haloforpc

Dato : 18-02-10 19:33

Nej den ligger i usbnøgle

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-02-10 22:44

Nu må du fortælle hvad det er for et Norton program du vil bruge.