/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
programmer stamtræer
Fra : tico
Vist : 495 gange
50 point
Dato : 28-04-03 09:35

Hej
Kan nogen give mig nogle gode råd ang. køb af program til opbyggelse af stamtræer, der er så mange at vælge imellem , og hvad er bedst? Det ligner lidt af en jungle, så jeg vil gerne høre om andres erfaringer inden jeg invensterer 5-600 kr i det.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-04-03 11:43

Har du kigget på Family Tree Maker, som laver nogle flotte udskrifter, og er nemt at anvende.

Herudover er det det mest anvendte i verden.

www.familytreemaker.dk

Ole P. Bielefeldt

Accepteret svar
Fra : 1april

Modtaget 50 point
Dato : 28-04-03 11:46

Prøv at se dette http://danmark.winfamily.com/ du kan evt. downloade en demo så du kan se om det er noget for dig.
Sørg for at det program du vælger kan arbejde med GEDCOM filer ,da det er filformatet som de fleste bruger hvis de vil dele data med andre. God førnøjelse. V.H. 1april

Kommentar
Fra : tico

Dato : 28-04-03 12:33

tak, jeg prøver at downloade dem, og prøver at arbejde med dem
godt med nogle Råd
tico

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 28-04-03 20:33

Du kan også kigge på http://www.dis-danmark.dk under slægtsprogrammer.

Lis

Kommentar
Fra : tico

Dato : 28-04-03 21:34

hej alle
tak for svarene , kigger nu alle igennem

hilsen Tico

Godkendelse af svar
Fra : tico

Dato : 28-04-03 21:38

Tak for svaret 1april.
godt du nævnte filerne , det viste jeg ikke , man skulle tage sig i agt for

Hilsen Tico