/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
GPS - opdatering af software
Fra : mploug
Vist : 931 gange
50 point
Dato : 14-02-10 10:45

Hej

Jeg er temmeligt grøn ud i brugen af GPS.
Jeg kunne godt tænke mig at prøve at opdatere softwaren til
min Blaupunkt TravelPilot Easy, men vil seævfølgeligt helst ikke
ødelægge noget.

Versionsnummeret på min GPS er: 7 612 201 233

Jeg har fundet denne side http://www.blaupunkt.de/index.php?id=128

og kan der se, at der ligger en verion 7 612 201 234

Vil jeg så skulle hente version 7 612 201 234, gemme .zip-filen et sted på
min GPS, pakke .zip-filen ud og derefter køre en .exe-fil eller hvordan?

Venlig hilsen
Martin

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-02-10 13:37

Hvorfor vil du absolut opdatere software når du, som selv siger, er grøn....

Der er ikke noget nyt kort i den software du vil forsøge med...

Iøvrigt er det nyeste ikke altid det bedste, så fungerer den som den skal - så vær du glad for det...

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 14-02-10 13:50

Vi har opdateret vores Garmin GPS, men jeg kan ikke se der er ændret ret meget. Kun er et par nye veje i Albertslund med.

Så vær du tilfreds med det du har nu og vent til der kommer en større opdatering som kan købes evt. på CD.