/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ownership i regedit Windows 7
Fra : bimbobo2
Vist : 448 gange
50 point
Dato : 13-02-10 13:38

Hej,
jeg har forsøgt at slette nogle keys fra regedit i Win 7 32-bit.
Selvom jeg har "ownership" kan jeg ikke lige præcist med disse.. se screenshot
http://peecee.dk/upload/view/224880

Hvad skal jeg gøre, alt "google svar" ser ikke ud til at virke.

Jeg skal slette de 3 keys i billedet.

På forhånd tak for hjælpen.

PS.. jeg ved at det er "farligt" at pille med registry.. men jeg ved hvad jeg gør

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-02-10 13:47

Har du prøvet at omdøbe dem.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-02-10 14:09

Start i fejlsikret eller overtag fuld kontrol ved at højreklikke på nøgle

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 13-02-10 14:19

Tak for svarene.
..kan ikke omdøbes, redigeres, intet.
Ja, jeg har også prøvet i fejlsikrettilstand.

Jeg har prøvet mange af de kendte løsninger.
Jeg har også en patch som giver mig "ownership" af alt det jeg vil.. men virker ikke i Regedit.

Jeg er admin og owner.. you name it.
Det er lidt mere kompliceret, ser ud som om...
Mvh

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-02-10 14:56

Hvad med at lave en ny bruger og så tildele brugeren alle tilladelser.

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 13-02-10 14:58

...jeg tror ikke det vil løse problemet....
Jeg kan slette de fleste keys..men ikke alle..
Spørgsmål er man overhovedet kan.
Mvh

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-02-10 15:01

Hvad er det lige præcist de 3 nøgler gør?

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 13-02-10 16:01

..de peger på gamle BlueTooth devices som ikke længere er til stede, og som jeg vil slette 100%
Det gør at alle nye BT device får #2 #3 osv og det irriterer mig..
Lige nu er der kun en BT device og det skulle havde "Bluetooth Device" og ikke Bluetooth Device #4 som der er nu..
Det er bare princippet at Windows.. ikke kan finde uf ad det selv
Mvh

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-02-10 16:53

Er det helt umuligt og slette de enheder i listen over bluetooth enheder?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-02-10 16:56

Eller i enhedshåndteringen?

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 13-02-10 17:28

kan ikke slette dem.. eneste som vil hjælpe er fra Regedit..
´.. måske skal jeg bare "acceptere" det.. men.. på den anden side, vil jeg gerne selv styre min egen PC, men det ser ud som om Bill Gates vil ikke.
Mvh

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-02-10 18:01

Hvad sker der hvis du prøver og slette dem i enhedshåndteringen?

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 13-02-10 19:06

..de kommer igen når maskinen genstartes..

Annuller spørgsmålet
Fra : bimbobo2

Dato : 13-02-10 20:45

Jeg opgiver det her..
Tak til alle der har svaret.."Snart" vil en ny formattering løse problemet.