/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Hjælp til selv hjælp ``SKO``!!
Fra : nannb
Vist : 2787 gange
300 point
Dato : 12-02-10 12:06

Nogen der kan hjælpe mig eller komme med et foreslå: Jeg har købt mig et par lækre sko, men da jeg har en lidt BRED fod, vil jeg gerne via `GØR DET SELV- metoden hà dem lokket ud (eller hvad det nu hedder), NOGEN HJÆLP AT HENTE????

På forhånd tak..

nannb

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 310 point
Dato : 12-02-10 12:08

Du kan få udvidet skoene hos skomageren

Men ellers så kom våde aviser i skoene

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-02-10 12:08
Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-10 12:09

Enten "gå" dem til eller køb en skoudblokker og håb på du ikke ødelægger dem...

GØR DET SELV - går tit galt...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-02-10 12:38

Citat
GØR DET SELV - går tit galt...

Sludder med dig Refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-02-10 13:47

Hvorfor tror du der er noget der hedder Kandu

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 12-02-10 14:41

jeg havde også engang et par lækre skindsko som desværre var for smalle , jeg fik det råd at tage dem på ( selv om de klemte) og sætte fødder med sko i en balje vand til de var gennemvåde og så beholde dem på til de var tørre så ville de udvide sig efter foden

jeg fik ikke afprøvet , men syntes lige du skulle ha historien alligevel :)

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-02-10 15:01

chicapigen, sådan gjorde man også med militærstøvler indtil for nogle få år siden, hvor der kom en blødere/bedre model på markedet.. fy for f

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-02-10 16:56

Hvor købes sådan en udblokker.

Godkendelse af svar
Fra : nannb

Dato : 15-02-10 01:19

Tak for svaret Nordsted1.

Jeg tror, jeg i første omgang prøver de våde aviser.. Men øh.. så er spøgsmålet: HVOR FÅR JEG AVISERNE FRA...

Hilsen nannb!!