/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
outlook 2007
Fra : chicapigen
Vist : 511 gange
300 point
Dato : 10-02-10 20:20

ja nu har jeg købt outlook 2007 til min nye pc med windows 7 og det kører bare derud af , så jeg tænkte at jeg lige ville installere den på den anden pc med xp home , og det gik fint indtil jeg skulle prøve at sende en mail for SEND knappen var der ikke hmm !!!!!!

er der nogen der ved hvordan det kan lade sig gøre ?? når jeg skal skrive en ny mail og trykker på ny så kommer boksen frem og da jeg ville sende mailen opdagede jeg ar send knappen simpelthen ikke var der .....hvor finder jeg den henne ? eller kan jeg ikke køre outlook 2007 på xp home ?

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-02-10 21:35

Måske er det noget der kun understøttes i Windows 7 ???

Jeg bruger outlook 2007 på et kursus, som jeg går på, og syntes godt nok den er lidt anderledes, så man skal lige vænne sig til den.
Jeg tager derfor min egen bærebar med, den kender jeg, og den kører også på deres netværk.

Men du skal nok udforske programmet lidt mere!

Chica chica Chau Chau Niña

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 10-02-10 21:41

Når Outlook 2007 kører uden en konfigureret e-mail-konto, vises kommandoen Send ikke, og du kan ikke sende nogen ingen e-mails

http://office.microsoft.com/da-dk/outlook/HA102390071030.aspx

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 10-02-10 21:55

Tak for svaret Klaudi. lige den side jeg skal bruge :)

>severino ..ja det er altid spænende når man får noget nyt , og se hvad det kan

chicapigen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-02-10 22:02

Muy bien seõrita!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-02-10 22:11

Velbekommen og god knapjagt