/ Forside/ Teknologi / Administrative / Navision / Spørgsmål
10  refi 138
Koder
Fra : Toms_taxa
Vist : 406 gange
50 point
Dato : 10-02-10 18:17

Hej

Nogen der kan hjælpe med dette lille spørgsmål?

Jeg har bestilt og fået leveret 2 nye moduler til min C5 version 3

Jeg er ikke helt med på hvordan jeg kommer videre - altså får fortalt mit program at jeg nu har de to nye moduler?

Kom frisk

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 10-02-10 18:30

Du skal bare installerer de 2 nye moduler. Resten kommer af sig selv.

hawaii7

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-02-10 18:37

Du har også fået et kodebrev med koder til de nye moduler.

Hvis du har modtaget koderne i en fil, skal disse indlæses, før modulerne virker.

Kommentar
Fra : Toms_taxa

Dato : 10-02-10 18:46

tja - jeg har fået 2 filer med - en oversigt i et dokument med alle koderne og en anden fil der slutter med .kod

Umiddelbart kan jeg ikke installere disse to

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-02-10 19:07

som navnet siger på den en af filerne, så er det koderne !!!

Det er den, der skal indlæses i C5.

Mener det er i Generelt, Tilpasning, Vedligeholdelse, Opdatering peg på .kod filen og kør videre derfra.

Kommentar
Fra : Titan42

Dato : 08-04-10 14:04

For at præcisere: Gå til GENERELT/TILPASNING/ADGANGSKONTROL/KODER/ og vælg "Indlæs koder fra fil"

(Og peg på filen der hedder xxx.kod)