/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Kræft
Fra : gulvang
Vist : 1027 gange
500 point
Dato : 10-02-10 16:03

Jeg håber der er en der kan give mig nogle måder at behandle lungecanser på er der noget med udtræk af mistelten eller hajfindesuppe, måske er der nogle der har erfaring med behandling i Kina ? det er et tæt familiemedlem der har fået konstateret kræft. på forhånd tak. mvh bent

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 10-02-10 16:14

Citat
udtræk af mistelten eller hajfindesuppe,

Jeg er ked af at sige til dig at det er fup og fiduser.
Intet andet.
Kender en ældre mand der gav en halv bondegård for behandlinger med dette .
Folk er desværre kun ude på en ting og det er at lænse syge menneskers tegnebog.
Brug de metoder der anbefales af det offentlige system og håb på det bedste.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-10 16:17

jeg forstår udmærket desperationen når man får en sådan besked.....

Men du kunne ligeså godt spørge 10 tilfældige forbipasserende som at spørge her....

Selv en læge ville ikke kunne hjælpe uden at kende den KOMPLETTE sygejournal.....

Dødeligheden indenfor 5 år er OVER 90%

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-02-10 16:23

En af mine venner fik for få år siden konstateret lungekræft. Han blev opereret, fik fjernet den ene lunge, var i kemo og strålebehandling, og han lever glad og fro og sygdomsfri den dag i dag.

En kræftdom i dag er slet ikke det samme som en dødsdom, tværtimod, mange mange overlever og får et godt og langt liv efter kræften.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 10-02-10 16:45

Tror du selv at hajfinne suppe har en skid indvirkning på kræft.

Der er nok en grund til at der er mange der død af kræft... Det sku nok fordi der ikke er nogen der har fundet en måde og fjerne kræft på andet end at fjerne kræften ved en operation men det jo ikke altid man kan det hvis der er kræft over det hele.

Kan da godt forstå du vil finde en løsning men altså selvom alle rygere fik afvide at de var skyld i kræft hos andre så ville de jo ikke holde op med at ryge vel.

Og selvom bilerne er skyld i kræft så holde folk jo ikke op med at bruge dem.

Og selvom diverse creamer kan give kræft så holder folk jo ikke op med at fremstille dem og købe dem.

Der er sku nok en grund til at folk får kræft.
Og dø det skal vi sku allesammen så det behøver du ikke tænke så meget på.
Tænk hellere på hvad dig og dit familiemedlem kunne tænke jer at lave inden i skal dø.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 10-02-10 16:58

Hvilken type kræft er det ?
I England er de gode til at operere for lungehindekræft.
Det er også muligt at få nye lunger inopereret.

Jeg ville undersøge mulighederne i England frem for Kina, hvis alt er opgivet i DK.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-02-10 23:47

Citat
Jeg er ked af at sige til dig at det er fup og fiduser.
Intet andet.
Kender en ældre mand der gav en halv bondegård for behandlinger med dette .
Folk er desværre kun ude på en ting og det er at lænse syge menneskers tegnebog.
Brug de metoder der anbefales af det offentlige system og håb på det bedste.

Og jeg kan kun erklære mig 100 % enig.

Det er så sørgeligt, at bondefangeriet også stortrives på alvorligt syge menneskers bekostning

Kommentar
Fra : marie_hs2003

Dato : 20-04-10 15:24

Jeg er ked af at høre om din bekendtes historie. Der findes forskellige typer kræft, og prognosen afhænger meget af hvilken slags det er, ligesom det er vigtigt om den har spredt sig på diagnosetidspunktet. Er der f.eks spredning til leveren er der desværre en meget dårlig prognose. Der meste lungekræft kan ikke behandles med kemovehandling, men den der hedder småcellet lungekræft kan i mange tilfælde.
Operation kan være en mulighed i andre tilfælde men ofte er det ikke muligt fordi kræften er for udbredt.
Hajfinner, mistelten osv: nej... Det koster rigtigt mange penge, og selvom der er nogle ting, det alternative medicin kan hjælpe på, så gør man sig selv en bjørnetjeneste ved at tro på dette. Tiden er dyrebar, brug den bedre!! Tilmed er disse stoffer ofte ikke undersøgt nok for bivirkninger, og kan gøre skaden værre!
Jeg forstår desperationen, og det er netop den de behandlingsdteder lever alt for højt på!
Lyt til lægerne, de gør hvad dr kan. Og kan de ikke gøre noget, så kan der ikke gøres noget. lungecancer er en meget alvorlig diagnose, ikke mindst fordi de fleste patienter i forvejen er rygere gennem mange år og har et skræntende helbred i forvejen.
Rygning er simpelthen grunden til meget sygdom, rygestop er det bedste man kan gøre for sig selv og dem man holder af. Spørg bare en med lungekræft.