/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvordan åbne en Nokia 3109?
Fra : o.v.n.
Vist : 933 gange
200 point
Dato : 09-02-10 21:42

Vi sidder med en Nokia 3109 som har defekt display, vi har en ny display men skal lige have telefonen åbnet, hvordan gør man? Telefonen skal gerne være brugbar bagefter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-10 21:56

Det er da ikke nemt at finde ud af

Der står ikke noget når jeg søger på Google og heller ikke på youtube, men måske du alligevel kan få en ide om hvordan du skal gøre, når du får kikket lidt på disse Nokia film??

http://www.youtube.com/results?search_query=nokia+3109%2Bchange+display&search_type=&aq=f

Accepteret svar
Fra : punkler

Modtaget 210 point
Dato : 09-02-10 21:59

Hej!

Jeg mener at 3109 og 3110 er ens, blot at 3110 har kamera...

du kan i denne video se, hvordan en 3110 skilles ad...
http://www.youtube.com/watch?v=oM5JRvl_gCc

Mvh.
Thomas

Kommentar
Fra : simkiller

Dato : 09-02-10 22:03

hvis jeg ikke husker meget galt er 3109 stort set den samme som 3110 og skildes ad på stort set samme måde

prøv at kikke her http://www.formymobile.co.uk/3110disassembly.php

håber det kan brug bruges

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-02-10 22:36

Tak for svaret punkler. nemlig det lykkedes for os at sætte nyt display i mobilen, og i har ret det er en 3110 uden kamera, tusind tak for hjælpen i har ret alle 3, de seneste 2 indlæg er mest præcise, men desværre har jeg ikke spørge point nok til jeg begge så derfor accepterer jeg det første af de præcise indlæg, men stor TAK til alle