/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows7 skrivebordsbaggrund
Fra : stone47
Vist : 2723 gange
300 point
Dato : 09-02-10 11:10

Jeg har lige lavet denne udemærkede PC om til windows7. har snart alle ting på plads igen.
Læser at det er umuligt at sætte sit eget billede som skrivebordsbaggrund. Det er Bare for meget. Hvordan kommer man over dette ???
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-10 11:13

Du højreklikker bare på skærmen på skrivebordet, og ind i egenskaber

Det er lige som på xp

Jeg har da fået det fineste baggrundsbillede på min 7'er

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-10 11:45

Li'som XP er det altså ikke helt, her er lidt om skrivebordsbaggrunde
http://www.howtogeek.com/howto/8887/learning-windows-7-desktop-themes-and-backgrounds/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-10 11:48

Her har det været en tur igennem google oversætteren
http://kortlink.dk/7ep5

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-10 11:51
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-10 12:00

Hold da helt op, hvor har jeg været heldig... jeg er bestemt ikke nogen ørn til dette her pc noget, men jeg fik da nemt ændret mit skrivebordbillede

Heldet følger en vis kategori af mennesker

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-10 12:09

Tror egentligt os at man bare kan højreklikke på billede og vælge brug som tapet

Så du har nok ikke bare været heldig men dygtig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-10 12:13

Tak skal du ha' Klaudi, det lyder også bedre

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 09-02-10 15:46

Nu var det jo ikke en ny PC købt med win7. Men en gammel der har fået win 7, Så der er noget uldent ved denne skive. Ihvertfald er der lås på disse funktioner, så den skal nok låses op Hej hej
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-10 16:27

a' hva for en fisk

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-10 16:36

Det lyder da mystisk, det er vel ikke en Windows 7 Starter

The least-featured edition of Windows 7. The Windows Aero theme is not included in this version, and it is not available in a 64-bit variant. The desktop wallpaper, and Visual Style (Windows 7 Basic) is also not user-changeable. This edition is available pre-installed on computers through system integrators or computer manufacturers

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-10 16:37
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-10 16:39

Mystisk

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 09-02-10 20:35

det er i hvertfald låst, jeg ver ikke rigtig om det er en starter version
der skrives også om build xxxx men hvor læser man dette ??
Hilsen Steen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 09-02-10 22:04

Der står om windows 7 starter her

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=change+wallpaper+windows+7+starter&meta=&aq=0&oq=change+wallpap&fp=4d9c36a486e9ac48

du kan få google til at oversætte når du trykker til højre for det link du ønsker at læse

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-10 22:27

Citat
der skrives også om build xxxx men hvor læser man dette

Prøv at højreklikke på denne computer, vælg egenskaber, der burde det stå

Godkendelse af svar
Fra : stone47

Dato : 12-02-10 18:31

Tak for svaret Nordsted1.
Tak for det her var en hel del om dette.
prøver lige den nemme løsning, og holder øje med de andre hej hej
hilsen Steen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-10 18:43

Det var så lidt