/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Tegn til kortspil
Fra : Avant85
Vist : 4459 gange
300 point
Dato : 09-02-10 10:49

Jeg vil gerne skrive lidt til medlemmerne i "vores" bridge-klub

I den forbindelse vil jeg meget gerne, hvis der var en venlig sjæl, som kunne henvise til eller forklare, hvordan jeg får lavet eller finder disse tegn / symboler på

Klør
Ruder
Hjerter
Spar

På forhånd tak Avant85

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-10 11:07

Hvis du har Word, så gå i - indsæt - symboler, der har du alle figurerne for kortspil

Citat
Vis alt

Indsætte et specialtegn
Klik på det sted, hvor du vil indsætte tegnet.
Klik på Symbol i menuen Indsæt, og klik derefter på fanen Specialtegn.
Dobbeltklik på det tegn, du vil indsætte.
Klik på Luk

Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 09-02-10 14:16

Hej Nordsted1

Jeg kan ikke umiddelbart se eller finde de symboler, der hvor du henviser til

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-10 14:21

gå ind i et word dokument og op i toppen - indsæt -symbol -ude til højre kan du vælge - privat brugsområde.. så kommer korttegnene og til venstre skal du vælge - normal tekst

Kommentar
Fra : ejay1982

Dato : 09-02-10 14:22

Der hvor der står undersæt vælg "diverse symboler" så finder du dem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-10 14:27

Hvis min forklaring driller, så -- åben et word dokument, og tryk på hjælp oppe i toppen, og skriv symboler, så kommer der en vejledning som nok er mere - brugervenlig - end min

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-02-10 14:38
Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 09-02-10 15:38

Jeg ved ikke om mit word-program er for gammel 2007

Jeg kan simpelthen ikke finde de symboler

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-10 15:42

Jeg tror de symboler har været der altid, så du må bare klikke rundt

Skal jeg sende dig en mail, hvor jeg har indsat symbolerne, så kan du gemme dem??

Hvis så må du sende mig en mail.adr i pm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-10 15:45

Kan du finde boksen med alle symbolerne??

?

Prøver lige at sende dem her

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-10 15:46

nej det kunne jeg ikke få lov til

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 09-02-10 15:47
Godkendelse af svar
Fra : Avant85

Dato : 09-02-10 15:58

Tak for svaret Nordsted1.

Tak for den store indsats. Jeg prøver lige om jeg kan bruge dem

NB:! hvad betyder pm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-10 16:01

private messege

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-02-10 16:29

Den jeg viste dig her, er fra office / word 2000
http://peecee.dk/upload/view/224073/full

Og alle word har muligheden for at klikke på Indsæt oppe i værktøjslinien.
Der kommer så en rullemenu ned og måske vises symboler ikke, men så skal der lige peges på dobbelt pilen så menuen foldes helt ud.............og så kan symboler ses.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-10 16:34

Eyvind, avant85 får jo ikke selv mail når spørgsmålet er lukket, men hvis du har lyst, kan du da kopierer teksten ind i en pm, eller skrive i pm at der bliver skrevet her

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-10 16:39

og symbol skal ligge i font mappen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-02-10 19:24

Nåe ja nordsted1 - men Avant 85 kommer nok tilbage hvis det du gav ikke virker.

Kommentar
Fra : Avant85

Dato : 09-02-10 23:23

Eyvind
Jeg har været inde i "indsæt" i bjælken og derefter under symbol =>flere symboler og rodet rundt, uden at kunne se / finde de specielle 4 symboler.

Dermed ikke sagt, at de ikke er der, men jeg har bare ikke hittet dem endnu

Tak for deltagelsen

Og nu fandt jeg så også ud af, hvad en pm er

Tak for det Nordsted1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-02-10 23:29

Kunne vi dog bare snart få rettet den fejl hos kandu, så vi også selv kan få mail til vores afsluttede spørgsmål så vil jeg blive glad