/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
e-katalog / bog
Fra : meggi
Vist : 880 gange
200 point
Dato : 09-02-10 09:06

Hej, håber jeg har lagt dette det rigtige sted.

Jeg mangler at finde et sted hvor man kan købe / downloade et e-katalog program (gerne gratis hvis det kan lade sig gøre)

Jeg skal bruge det til at lave et medlemsblad i og det skal egentligt "bare" have zoom funktion ud over det sædvanlige, vende blade osv..

gerne en der kan lave noget i stil med denne: http://www.oasismagazine.com/issues/2010/volume-04/index.html

Kan i hjælpe?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-10 09:09

Kig engang her
http://pageflip.hu/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-10 09:19
Kommentar
Fra : netop

Dato : 09-02-10 09:58

Her findes også et link til den funktion:

http://fileshunt.com/rapidshare.php?file=page+ganster

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-02-10 11:29

Det du søger er noget i stil med f.eks tilbudsavisene på nettet http://www.superbest.dk/tilbudsavis som er lavet med dette program http://www.ipaper.dk/?gclid=COOa4PuD5Z8CFRqHzAodyRd4qQ som absolut ikke er gratis, men nemt for brugerne.

Svaghederne i det/og det du selv linker til er, at der ingen menu er til at navigere rundt - så man skal gennem 117 sider for at komme til det man gerne vil læse på side 118.

Så jeg ville nok lave en mere traditionel Flash app. som man kan navigere rundt i.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 09-02-10 18:34

Når nu så mange prøver at hjælpe dig.
Så husk at takke den som hjalp dig bedst??.
Du ved godt hvordan,har gjort det 7 gange før,men oftes glemmer du det
vvdriver

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 15-02-10 08:20

Jeg skal nok takke, ingen tvivl om det, jeg er bare ikke så tit på pc'en som jeg meget gerne ville og slet ikke det sidste ca. 1½ år

Nu er jeg ikke den strore Flash haj, men vil utrolig gerne lære...

Som jeg ser det, er det førse af de programmer i foreslår afhængig af at man har programmet Adobe Flash CS3, er det rigtigt?

Findes der ikke et let anvendelig program for dummies? evt. som ikke er flash? eller er det bare vejen frem?

Jeg er nemlig ikke sikker på, at jeg skal bruge dette, skal lave et udkast og bliver det ikke til noget, vil jeg ikke invistere i et dyrt program som jeg så ikke får brug for.

Forslag nr. 2 kan jeg ikke finde noget direkte på, måske igen bare mig som er en skovl.

Bentjuul du har ret, det er møg irriterende når man skal bladre alle sider igennem.

Forslag nr. 3 "Page Ganster" er der evt. et sted hvor man kan se en demo, som jeg ser det, er dette link til downloads, eller tager jeg fejl.?

Håber i vil bruge tid på at besvare mine spørgsmål.

Indtil videre mange tak for jeres forslag, jeg håber en af jer kan hjælpe mig til det helt rigtige :)

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 28-03-10 20:56

jeg har desværre ikke kunnet finde noget som jeg har kunnet bruge endnu, samtidig har foreningen som ville benytte sig af det, ikke længere have en sådan.

Jeg takker mange gange for jeres forslag.