/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
wma til mp3 ??
Fra : return
Vist : 838 gange
65 point
Dato : 08-02-10 16:55

hej

har købt musik fil som er en wma hvordan laver jeg den til en mp3 fil ???

nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-02-10 16:57
Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 08-02-10 16:58
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-02-10 17:04

Og er det en med DRM kan du ikke konvertere den, afspil og optag den i stedet for på pc'en,
hvis det er flere du har købt, kan du brænde en cd, og så bagefter konvertere til mp3
dette virker dog ikke med TDC Play, der skal du bruge den første metode

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 08-02-10 17:08

Klaudi-> DRM-beskyttelsen KAN nu godt fjernes, meeen det vil kræve en henvisning til en ikke helt lovlig vejledning hos Priatgruppen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-02-10 17:23

Det behøvs da ik' med henvisning til ....
afspil og optag den på pc'en virker li'så godt

Kommentar
Fra : return

Dato : 08-02-10 17:36

det er nu et nr eller retter en monolog jeg har købt på nettet , men det jeg har prøvet kan jeg ik få til at virke nogen nemme løsninger ????

så vil jeg blive glad

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 08-02-10 18:43
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-02-10 19:21

Der er flere gratis og gode omdannere, jeg bruger Super og WinFF, begge kan løse din opgave + meget mere:
http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_encoders/super.cfm
http://winff.org/html_new/downloads.html
spørg mere hvis du skal have hjælp til betjeningen af en af programmerne

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 65 point
Dato : 08-02-10 20:06

Hvis det kun er 1 fil og du ikke har flere lyd eller videoer som skal omdannes, så brug Zanzar det er nemt - det er gratis og det foregår online så du skal slet ikke installere noget på computeren:
http://www.zamzar.com/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-02-10 20:13

Start afspilning med windows mediaplayer, find lydoptager eller hvad den nu hedder
og optag den på komputeren, du kan evt bruge Audacity, kan hentes her
http://www.filehippo.com/download_audacity/

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 09-02-10 09:53

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-02-10 16:00

Selv tak - du fik omdannet til mp3 så der var sikkert ikke DRM på den fil