/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Billig The North Face Borealis taske?
Fra : guddaRap
Vist : 1680 gange
200 point
Dato : 08-02-10 14:36

Hey folkens.

Nu er det sådan at jeg søger en The North Face Borealis rygsæk BLACK (skoletaske), og jeg ville lige spørge om der er nogen som ved hvor den evt. kan købes billigt, enten på nettet eller ude i butikkerne. (bor i Hjørring).
Normalprisen er 550,-, men jeg håbede nu på at få det lidt billigere et sted.
Den er godt nok på skisalg.dk til 450,- , men så kommer der 75,- i porto oveni og så er der jo ikke meget besparelse.
Men anyone? Der er også nok ebay.de, men jeg har aldrig rigtigt fundet ud af det paypal.

Håber der er nogle smarte hoveder der lige har det perfekte sted :D

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 08-02-10 15:59

Hvis du vil blære dig, så betal hvad det koster.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 08-02-10 16:38
Kommentar
Fra : guddaRap

Dato : 08-02-10 17:16

Det er ikke noget med at blære sig, det har noget at gøre med, at jeg har brug for en taske hvor lynlåsen ikke går op hver eneste dag så min taske ikke står helt åben i sne eller regnvejr uden jeg opdager det, som min Jasport taske gør.. Og jeg har hørt at The North Face taskerne skulle have en stor og kraftig lynlås som aldrig går op af sig selv .. derudover har den et computerrum/sleeve i sig, så der også er plads til min computer og den er beskyttet, hvilket der heller ikke er plads i, i min jasport.

Men nu kan det også være lige meget, da jeg har bestilt den på skisport.dk til 525,- ..

Men tak for hjælpen til dem der (måske) har brugt tid på at hjælpe :)

Annuller spørgsmålet
Fra : guddaRap

Dato : 08-02-10 17:17

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål