/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Point til ks9000!
Fra : Rupta
Vist : 410 gange
80 point
Dato : 27-04-03 20:55

Hej Knud

Har du læst ? "Sikkerhedskopi af Outlook Express" fornylig?

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-04-03 11:29

?

Kommentar
Fra : Rupta

Dato : 28-04-03 12:11

Hej Uffe29!

Forstår godt du stiller en ?kommentar til mit MS Spørgsmål.
Det har jeg givet ikke været særlig god til at præcisere; forklaring følger:
Jeg rejste et spørgsmål i MS-Windows-gruppen med overskriften "Sikkerhedskopi af Outlook Express 6.,?" og fik løst mit problem.
Idet jeg er ny bruger af kandu.dk og var for selvoptaget med at få løst mit problem gav jeg ks9000 en utilstedelig behandling derved, at jeg end ikke kommenterede hans løsningsforslag
Det var forkert af mig og i håb om at kunne rette lidt op på fadæsen skrev jeg (ganske vist alt for sent...) en undskyldning til ks9000 og ville så gerne tilgodese ham med lidt point, som " Et plaster på såret ".
Det er muligt det ikke er den korrekte måde at forsøge at rette op på skader der forvoldes, når man som jeg er ny bruger af kandu.dk (og af computer!),
Men hvilke andre muligheder der er kan jeg ikke lige se.

Håber det er en acceptabel forklaring for dig Uffe29 og andre der sikkert også er uforstående overfor mit ?.

Hvis så bare ks9000 vil reagere og tage imod min undskyldning, så vil jeg blive

Mvh. Ole.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 28-04-03 12:23

bare helt iorden fra min side, og sikkert også alle andres......

Accepteret svar
Fra : ks9000

Modtaget 80 point
Dato : 28-04-03 20:08

Hej Rupta.

Helt ærlig, så havde jeg ikke kikket på Kandu, men jeg blev gjort opmærksom på af min kone, at du havde stilet noget specielt til mig.

Først vil jeg lige sige, at du ikke skal beklage noget som helst. Jeg havde i hvertfald ikke ventet nogen reaktion. Jeg svarede med min kommentar, og så langt så godt.

Naturligvis håbede jeg, at nogen kunne bruge min måde at gøre tingene på.

Mht point, så skal jeg fortælle dig, at jeg i tidens løb har tordnet imod dette pointsystem, så du behøver ikke at uddele af dine point til mig. Jeg er bare glad for, at du sætter pris på at blive hjulpet. Det skal jeg ikke 'betales' for. Og jeg skal slet ikke have nogen undskyldning.

//Knud

Godkendelse af svar
Fra : Rupta

Dato : 29-04-03 15:28

Hej ks9000.

Tak for dit svar og for din forstående attitude!

Det er altid rart at møde hjælpsomme og venlige mennesker; det gør én så

For- eller imod et pointsystem, det har jeg det lidt svært ved at forholde mig til, da jeg er så ny i gårde; men det kommer måske med tiden;

:-96 Ole

Kommentar
Fra : Rupta

Dato : 29-04-03 15:32

Hej ks9000.

Den føste smiley var en "smutter"; skulle have været:

//Ole