/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Peder Pedersen Dreyer - Jetsmark
Fra : LisBJensen
Vist : 539 gange
5 point
Dato : 27-04-03 19:47

Hej Agerlund og Grete Skatka

I skriver om:
Simon Pedersen.
hans broder Otto Pedersen døbt 12-3-1780 Jetsmark. døde 3-12-1841 Jetsmark
blev gift 12-2-1808 med Anne Sørensdatter, og senere igen 26-11-1822 Jetsmark
med Ane Kirstine Jensdatter som var født ca. 1785.
Hans forældre var Peder Pedersen Dreyer og Inge Simonsdatter.

Jeg har en veninde som også har oplysninger om disse personer og som gerne vil i kontakte med jer.

Send mig en mail med opl. om navn og email, så vil jeg sende det videre til hende

Med venlig hilsen Lis
lis.jensen@stofanet.dk

Kommentar
Fra : agerlund

Dato : 27-04-03 20:04

Hej Lis.

Agerlund og Grete Skatka er samme person.

Din veninde kan kontakte mig på følgende adresse

g.skatka@webspeed.dk

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 27-04-03 21:05

Ok jeg har sendt adressen videre til Bente.
Lis

Kommentar
Fra : agerlund

Dato : 28-04-03 07:00

Ja det er i orden
Grete