/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Pay'n'go
Fra : Basse8435
Vist : 823 gange
50 point
Dato : 06-02-10 15:40

Hejsa ...

Jeg har købt Pay'n'go taletid til min Steddatter og bestilte den store sms pakke derinde.
Men hvis går ind ser på hendes Selvbetjening er de 79 kr ikke hævet hvorfor er de ikke det ?
Skriver hun stadig Gratis eller ? vil ikke lade hende bruge det før jeg ved besked og Call me har self lukket i weekenderne... Håber nogen Kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-10 15:45

Citat
Men hvis går ind ser på hendes Selvbetjening er de 79 kr ikke hævet hvorfor er de ikke det ?

Der er da ikke nogen her der kan hjælpe dig med om en transaktion er gået igennem....

Det må du da snakke med selskabet om

Kommentar
Fra : Basse8435

Dato : 06-02-10 15:47

Nej mener om de ikke burde være trukket så snart vi modtag simkortet ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 06-02-10 16:00

Hvis de har trukket pengene på DIN konto - så er de også modtaget....

Men om deres hjemmeside bliver opdateret i sekundet er der jo ikke andre end selskabet der kan svare på....

Så "tro" ikke det er iorden før du VED det.....

Hun må vente med SMSræset til I er sikre....

Men da aboet bygger på forudbetaling stopper del af sig selv hvis ikke der er penge på kontoen

Kommentar
Fra : Basse8435

Dato : 06-02-10 16:01

Der står noget med en start pris hvad er det evt ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-10 17:11

Hvilken "startpris" taler du om

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-02-10 17:45

Du kan sikkert finde svar på flere af dine spørgsmål på deres hjemmeside:
https://www.payngo.dk/prepaid/servlet/GenericCachedTemplate?uid=17479&sid=3C535975F92171A57D81AC5D8B8219FA&PAGE=/webapps/prepaid/index/Kundeservice/FAQ
at der står 79 kroner på konto betyder sikkert at det er det beløb der snakkes eller SMSes for, start pris må du snakke med deres kunde service om, det kan igen af os svare, men du kan være helt rolig for at pigen ikke SMSer eller snakker gratis, produktet kan ikke bruges hvis ikke der er minimun 5 kroner på kontoen, bare i med SIM kortet og se hvad der sker, der kan ikke skrives eller snakkes for mere end der er forudbetalt med Pay`n Go

Godkendelse af svar
Fra : Basse8435

Dato : 24-03-10 14:48

Tak for svaret refi.