/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Villy snurretop....
Fra : Heidi-Ho
Vist : 590 gange
100 point
Dato : 06-02-10 14:32

Hatten af og dybt buk for Villy Søvndals udmelding.
http://www.berlingske.dk/nyheder/villy-soevndal-har-mistet-jordforbindelsen

Menæhhh..... nu kender vi jo Villys berømte snurretop-vendinger. Så..æhhh... det store spørgsmål er, hvornår vender Villy 180 grader og bortforklarer sin udmelding.
Villys bagland, ihvertfald de fleste, er jo ikke sønderlig enig med deres formand.

Jeg tør vædde på, inden fjorten dage, har Villy ædt sin udmelding i sig igen, for så at komme med en eller anden undskyldning om, at det var en "finke" der røg af panden...
Jo, jo, vi kender vores lus på travet...

Hvis Villy tør holde fast i sin udmelding, vil jeg da overveje at stemme SF næste gang

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-10 14:40

Tak for oplysningen - men hvad er spørgsmålet

Politikere kommer og går gennem årene - sådan har det altid været og vil, ifølge naturen, vedblive at være

Om man er til er Røde, Gule eller Blå er et spørgsmål om ØJNENE der ser

I den sidste ende sker der det samme med landet - de gør det bare på forskellig måde

UANSET hvem der regerer er der utilfredse borgere - sådan er det bare

Spørgsmålet er så om det er bedre JEG er utilfreds end at DU er det

Jeg kender svaret

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-02-10 14:50

Tak for indlægget, Refi.

Læs mit indlæg igen, og du vil opdage til din store forbavselse at jeg skrev;
Citat
Så..æhhh... det store spørgsmål er, hvornår vender Villy 180 grader og bortforklarer sin udmelding.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 06-02-10 14:57

Villy har allerede trukket i land, på forsiden af Politiken i dag " Villy på tilbagetog i skolesag"

Jeg må indrømme, jeg tog samme tur i løbet af i går, da jeg hørte i morgennyhederne, at der skulle være et FORÆLDREMØDE, hvor kun kvinder havde adgang, blev jeg stiktosset. Da det op ad dagen kom frem, at det var et møde om mobning, hvor man gerne ville have de kvinder med, der ikke plejer at komme, og at det som jeg forstår er et led i bekæmpelse af mobning i klassen, faldt jeg ned igen, det er nogenlunde OK, syntes jeg.

Forskellen er, at jeg kun brokkede mig til fruen, ikke til hele landet.

Men desværre kommer en politiker, der siger det må jeg lige undersøge nærmere, ring i morgen, jo aldrig i medierne.

Som betinget ros til Villy skal siges, at i modsætning til så mange andre, trækker han i land når han kvajer sig, det har hverken Fogh, Far her eller Løkke vist endu præsteret.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-10 15:00

Citat
hvornår vender Villy 180 grader og bortforklarer sin udmelding.

ALDRIG

Det er da ikke et spørgsmål - det er en "forudsigelse" om at det skulle ske

Måske "vender" han kun 179 grader

Gør han det så 2 gange - hvor langt er han så nået ???

Citat
Jeg tør vædde på

Betal ved kasse 1 - du har allerede tabt

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-02-10 15:00

Mit svar på dit spørgsmål, Refi.
Citat
Spørgsmålet er så om det er bedre JEG er utilfreds end at DU er det
Er;
- det er bedre at jeg er tilfreds end du er det.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-10 15:03

Citat
det er bedre at jeg er tilfreds end du er det

Hvordan når du til den "konklusion"....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-02-10 15:07

Ja, selvfølgelig vendte Villy Snurrehat 181 grader. De har han gjort 500 gange før - og det vil han gøre 1500 gange igen.
Som sagt - vi kender lusene på travet.

Citat
Betal ved kasse 1 - du har allerede tabt
Skrev Refi........
Næ Refi, du skal betale ved kasse 1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-10 15:13

Jeg betaler RIGELIGT i forvejen

MERE end "Villy"

Men jeg betaler med GLÆDE, men det bliver nok anderledes ved et regeringsskifte

Så er det med at komme ud af landet....

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 110 point
Dato : 06-02-10 15:27

Citat
Jeg tør vædde på, inden fjorten dage, har Villy ædt sin udmelding i sig igen, for så at komme med en eller anden undskyldning om, at det var en "finke" der røg af panden...

Helt enig.Men han besidder en større underholdningsværdi,end Holger K gjorde.
En trods alt,festlig pauseklovn.

Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 06-02-10 16:09

Ja, så kan der vel ikke koges mere suppe på Villy.
Vi venter spændt på næste snurretop sag.....

Tak for svaret Mosebaek.

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 06-02-10 18:20

Har I læst bogen "Med Villy og Lene" gennem Danmark?
(Hedder den vist)

Nu kommer der en ny bog ...

"Med Villy og Pia på tandemcykel gennem muddergrøften"

HO HO

Ja den var plat - Og der er jo også plat at man farer op som en trold af en æske, som Villy gjorde - hvis han ikke (?) mente det. Pia mener det jo ærligt. Og hendes kan man stole på.

Ja. nu åbnede jeg, og så kunne jeg lige så godt sige en dum vittighed, når de 10 points alligevel var spenderet

Kommentar
Fra : zorto

Dato : 06-02-10 18:23

Enten mener Villy hvad han siger (og det er jo en ærlig sag)

Eller også siger han noget andet end det han mener (for at få stemmer)

Populistisk taktik

Og det er jo ikke ærlig snak ...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-02-10 19:42

Måske overrasker han os,og mener hvad han har sagt.

Han har jo selvfølgelig også lov til at blive "klogere".

Mosebaek.