/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Indsigelse mod Visa transaktion
Fra : fk2001
Vist : 2124 gange
100 point
Dato : 05-02-10 12:54

Hej

Jeg har købt en ydelse på nettet ved et firma som skulle godkende min danske uddannelse til Amerikansk standard. Det har desværre vist sig at firmaet ikke er troværdig og ikke vil give mig hvad jeg har betalt foruden at jeg betaler flere penge for ydelsen.

Jeg har betalt $400 til firmaet med mit Visa kort for ca. 7 mdr. siden. Hvordan står jeg mht. at gøre indsigelse ved min bank for en transaktion der er foretaget for 7 mdr siden?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 05-02-10 12:56

jøsses mand hoppede du på den.
"Køb en akademikertitel"
den slags tilbud kommer næsten hver dag med mail

Kommentar
Fra : transor

Dato : 05-02-10 13:00

Skynd dig at gøre indsigelse. Det er måske for sent. Men det får du at vide.
Husk at skrive en sandfærdig forklaring, og vedhæft dokumentation. Det kan være mail om hvad de lovede dig og pris.
Odså vedhæft hvad du har skrevet til dem, for at klage over ydelse eller for meget hævet beløb.

At du har ville købe noget,som intet er værd, kommer ikke banken ved.
Det afgørende er om der er hævet aftalt beløb, og om du har fået varen.

Kommentar
Fra : fk2001

Dato : 05-02-10 13:01

Firmaet er det eneste som er godkendt af USA til at udføre nævnte opgave. Men som skrevet har jeg ikke fået hvad jeg blev lovet.

DETTE ER IKKE EN DISKUTION MEN ET SPØRGSMÅL

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-02-10 13:46

Der er ingen der diskuterer her, det er lutter gode råd du har fået.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 05-02-10 14:11

du er blevet snydt.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 05-02-10 14:52

Citat
Firmaet er det eneste som er godkendt af USA til at udføre nævnte opgave. Men som skrevet har jeg ikke fået hvad jeg blev lovet.

Har du kontaktet firmaet, og hvad siger de?

Kommentar
Fra : fk2001

Dato : 05-02-10 16:05

Selvfølgelig har jeg det, både telefonisk og skriftlig, men de er stædig og umedgørlig. Konklusionen er at vi ikke kommer videre og jeg er ude $400 og har ikke fået hvad lovet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-02-10 23:07

Er du blevet klogere? For betragt pengene for tabt, det koster at føre retssag. Jeg tro ikke at du får banken til at trække beløbet tilbage, men du kan jo prøve.

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 09-02-10 23:48

BANKEN DÆKKER IKKE NOGEN TRANSAKTIONER,
DER ER OVER 6 MÅNEDER GAMMEL, HELLER IKKE
SELV OM DET ER SVINDEL, ELLER MISBRUG.
VENLIGST
AG112