/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
office 2007
Fra : popo
Vist : 1021 gange
50 point
Dato : 04-02-10 19:18

Har opgraderet fra office 2003 til 2007,men nu kan jeg ikke åbne mine doc filer fra 2003,har hentet et program fra microsoft,men jeg kan stadigvæk ikke åbne,der kommer en fejl meddelse C:\users\navn\desktop\navn.doc er ikke et gyldigt win 32 program.Er der nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 04-02-10 19:33

Citat
har hentet et program fra microsoft
Hvad er det for et program du har hentet?

Normalt er det den modsatte vej, hvor man modtager en fil fra Office 2007 og selv har et et ældre Office 2000/2003 program - så man ofte nødsaget til, at hente et konverteringprogram.

Den modsatte vej, bør der ikke være nogen problemer.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-02-10 19:36

Lyder meget mærkeligt, jeg kører også Office 2007 og har ingen problemer med at læse .doc filer.

Problemet plejer at være, at 2003 brugere ikke kan læse .docx filer ikke omvendt.
Prøv at køre en reperation af din installation Office 2007.

Kommentar
Fra : popo

Dato : 04-02-10 20:10

Skal lige sige at når jeg åbner 2007,og bruger åben et dokument så er der ikke nogle problemer,men jeg har nogle liggendene som genveje i mapper på skrivebordet,så får jeg den fejl meddelse

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-02-10 20:19

Citat
Skal lige sige at når jeg åbner 2007,og bruger åben et dokument så er der ikke nogle problemer,

nu har jeg da også bare lige siddet og prøvet og prøvet, og kunne ikke se hvad der skulle være galt - idet jeg kan åbne alle mine fra 2003.

Så det var da en god oplysning.

Det med genveje til, ved jeg ikke noget om

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-02-10 20:37

Prøv hjælpeknappen (?)

stil spørgsmålet

Citat
genveje filer fra 2003 til 2007

og prøv og se om du får noget hjælp den vej

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 04-02-10 22:22

højreklik på det dokument der ikke vil åbne, vælg åbn med og marker word, husk hak i brug altid valgte program

så burde dit problem være løst

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-02-10 22:25

Citat
marker word

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 04-02-10 23:10

hvad er det du ikke forstår smuller54?

C:\users\navn\desktop\navn.doc er et word dokument

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-02-10 23:21

nåh, men jeg er ikke så klog, jeg var bare helt ovre i excel og forstod bare ikke lige det du skrev omkring word.

men nu skal jeg nok lade være med at blande mig mere.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 04-02-10 23:31

jeg har desværre helt misforstået spørgsmålet og jeg beklager.

Sorry til jer alle

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-02-10 23:31

Citat
Skal lige sige at når jeg åbner 2007,og bruger åben et dokument så er der ikke nogle problemer, men jeg har nogle liggende som genveje i mapper på skrivebordet, så får jeg den fejl meddelelse

Så må det jo nødvendigvis være disse mapper og ikke filerne det er galt med...

Flyt dem omgående ud af disse mapper, så løser problemet jo sig selv.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 50 point
Dato : 04-02-10 23:40

Citat
Så må det jo nødvendigvis være disse mapper og ikke filerne det er galt med...

Flyt dem omgående ud af disse mapper, så løser problemet jo sig selv.

arrrrhhhh der, mon dog

det er højst sansynligt filasociationerne den er gal med, der for mit forslag om at ændre dem

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 05-02-10 07:49

Tak for svaret EXTERMINATOR.