/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
You Tube
Fra : Mosebaek
Vist : 714 gange
200 point
Dato : 04-02-10 18:14

Jeg har efterhånden oparbejdet en lille "bibliotek",af links fra YouTube, i Word. Det er både sjov og alvor.Jagerfly,westerns,sange.Så når jeg trænger til "inspiration" på nettet,klikker jeg lige på dem.Og Wupti....... men nej,så virker linket ikke længere.Hvorfor pokker er de "gone".Jeg er godt klar over at nogle bliver slettet.Men jeg var så naiv at tro linkenes "kode" lagde fast (som i Kandu) "til evig tid".Selvfølgelig kan jeg søge på dem,men mit "system",var nemmere. Nogen der kan gi`mig en god forklaring.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-10 18:19

Det må være nogle link af ældre dato??

På et tidspunkt blev der lukket så Engelske klip kun kunne vises i England, og sådan var det vist også med klip fra USA

Det er ændret nu, så vi godt kan se klip både fra England og USA

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-10 18:21

Vi har haft nogle musiktråde her på kandu, hvor jeg også tænkte at de sider ville jeg gå efter senere,og downloade når jeg havde lyst... ærgeligt, for jeg oplevede ved mange af melodierne, at jeg ikke kunne se dem (og i musiktrådene skrev vi ofte ikke kunstnernavnet eller titlen ved, vi lade kun linket) så jeg kan ikke engang finde dem nu hvor skidtet virker

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-02-10 18:30

Jeg skriver godtnok titler/navn bagved,efter et "*".Og jeg har dem inddelt i genrer.
Jojo.
For eks.havde jeg en fin lille samling med Louis de Funes.Pludselig er de væk/flyttet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-10 18:36

så er du da meget godt stillet, så kan du da finde dem igen

Klog af skade, har jeg lært at downloade med det samme, så ved jeg da at jeg har det

Jeg bruger dette program

http://youtubedownload.altervista.org/

Hvis det var noget

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 04-02-10 18:42

http://manse9933.dk/sub/kandu/kandu_player/

måske finder i de gamle her

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-10 18:44

Mange af de melodier, har jeg selv fået tilføjet den liste, så det er noget musik jeg har fået

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-02-10 20:27

YouTube blev boycottet af den engelske musikbranche og engelske kunstnere var væk fra YouTube i næsten 1 år. Det er nogle af de amerikanske også efter retssager. Og Nu har YouTube opdateret deres side efter at de engelske er kommet på igen, siden er blevet gjort moderne. At det så koliderer med vores link, det er surt.
De link jeg har gemt, dem har jeg fornyet så de passer til det nye look, stort arbejde. Nu må vi håbe at de ikke moderniserer foreløbig.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 04-02-10 21:11

Her er et eksempel. Det har jo ikke meget med Benny Hill at gøre.

http://www.youtube.com/watch?v=2ES6hXgTsDA&NR=1 * Benny Hill.

Meget irriterende.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-10 21:21

Lige præcist granner01... det var det jeg prøvede at forklare

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-10 22:17

Og i denne gamle tråd er der flere youtube link der ikke virker

http://www.kandu.dk/Spg120950.aspx

Godt vi i det mindste kan finde mange af numrene igen hvis vi ellers kan huske hvilke numre det var

Kommentar
Fra : marc43

Dato : 04-02-10 22:53

Et tip kan være at oprette sig som bruger på youtube. Så kan man oprette biblioteker efter sine egne genrer/temaer.

Jeg har tit brugt youtube som jukebox, der bare spiller mine favoritter. Desværre så har linksene det også med at flytte sig eller holde op med at eksistere. Man skal dog huske på, at det er private, der uploader filmene og nogle gange rydder de jo op

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-02-10 23:04

marc43... hvorfor så ikke bare downloade musikken, så ved du at du har den,

du kan jo altid bruge din pc som jukeboks i stedet

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 04-02-10 23:13

Da jeg skulle finde linkene igen så brugte jeg kandus musiktråd. Der står hvem der synger og så søgte jeg på det. Nu har jeg endelig fået fornyet alle mine genveje.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 04-02-10 23:24

Granner01, der er mange musiktråde, hvor der kun er lagt link ind - og hvor mange ikke virker -
prøv at se i mit link lidt højere oppe

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-02-10 10:49

Tak for svaret Nordsted1. Som sædvanlig,mange og gode svar.
Nu skal jeg lige nær-studere,det hele.

VH. Mosebaek.