/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Fra en ASP form til en PDF dokument?
Fra : emhauge
Vist : 488 gange
200 point
Dato : 04-02-10 15:55

Hej alle

Jeg har en asp side som indeholder en form, når brugerne har udfyldt alle felterne, skal de trykke på en knap "Upload" herefter skal formen med alle oplysninger så sendes på mail til mig og det skal enten være i *.txt format eller *.pdf format - kan man det.....
Det skal også lige nævnes at formen fysisk vil fylde mere end et A4 ark hvis det har nogle betydning!

Med venlig hilsen
emhauge

Kommentar
Fra : Stouenberg